نسخه چاپی

جا به‌ جایی جسد دو معتاد در یك بیمارستان

مرگ همزمان دو جوان افیونی سناریوی اشتباه بیمارستان در تحویل اجساد را رقم زد. همین اشتباه بیمارستان در تحویل جسد مرد 40 ساله، خانواده‌اش را به دردسر انداخت.

به گزارش نما به نقل از ایران: مرگ همزمان دو جوان افیونی سناریوی اشتباه بیمارستان در تحویل اجساد را رقم زد. همین اشتباه بیمارستان در تحویل جسد مرد 40 ساله، خانواده‌اش را به دردسر انداخت.

20 تیرماه سال جاری مرد سیاهپوشی با مراجعه به دادسرای امور جنایی تهران خواستار رسیدگی به اشتباه بیمارستان برای تحویل جسد پسر درگذشته‌اش شد.

این پدر داغدار که 64 ساله است، به بازپرس مدیرروستا گفت: پسرم معتاد بود و مدتی می‌شد که از او خبر نداشتیم. جست‌و‌جوی زیادی برای یافتن او کردیم تا اینکه موفق شدیم او را در یکی از بیمارستان‌های تهران پیدا کنیم. زمانی که پسرم را دیدیم، زنده بود اما مدتی بعد خبر مرگ او را به ما دادند.

او ادامه داد: آنقدر حالم بد بود که نتوانستم به بیمارستان بروم و پسر و دامادم برای تحویل جسد مراجعه کردند و در آن شرایط و حال و هوا با تأیید مشخصات، جسد را تحویل گرفتند. ما جسد را به خاک سپردیم و درگیر مراسم ختم و عزاداری بودیم که از بیمارستان با ما تماس گرفتند و اعلام کردند جسد پسر ما هنوز در سردخانه است و ما جوان 26 ساله ناشناسی را دفن کرده‌ایم.

با اظهارات این مرد، پرونده با دستور بازپرس مدیرروستا از شعبه 6 دادسرای امور جنایی در دست بررسی قرار گرفت و با حکم قضایی، خانواده داغدیده جسد اصلی را تحویل گرفتند و به خاک سپردند.

با توجه به اینکه جسد جوان 26 ساله ناشناس دفن شده بود، بازپرس پرونده دستور تحقیقات تکمیلی برای تعیین علت مرگ این جوان داد را صادر کرد تا اگر ابهامی در آن وجود دارد و قتلی صورت گرفته، مورد بررسی قرار گیرد.

۱۳۹۴/۷/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...