نسخه چاپی

پیش‌ بینی وضع هوای كشور طی 3 روز آینده

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور گفت: طی سه روز آینده برخی از مناطق شرق كشور به ویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاك تداوم خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: طی سه روز آینده برخی از مناطق شرق کشور به ویژه در شمال استان سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گرد و خاک تداوم خواهد داشت.

احدوظیفه افزود: طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه نیمه شرقی سواحل دریای خزر شاهد بارش پراکنده خواهد بود اما در دیگر مناطق کشور جوی آرام، پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور دور از انتظار نیست.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در ادامه در خصوص وضعیت هوای تهران، اظهار کرد: هوای تهران امروز چهارشنبه یکم مهرماه صاف و در بعدازظهر شاهد رشد ابر در ارتفاعات خواهیم بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز امروز 41 و 16 درجه سانتیگراد خواهد بود.

احد وظیفه ادامه داد: هوای تهران در روز پنج‌شنبه دوم مهرماه و جمعه سوم مهرماه نیز صاف و در پاره‌ای از نقاط غبار صبحگاهی و در بعدازظهر نیز با رشد ابر در ارتفاعات روبرو خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای هوا نیز در روز پنج‌شنبه 30 و 18 درجه سانتیگراد و در روز جمعه 28 و 17 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۴/۷/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...