نسخه چاپی

نامزد دوم اصلاح‌طلبان "غضنفر" است!

عکس خبري -نامزد دوم اصلاح‌طلبان "غضنفر" است!

موسوی با تاكید براینكه در صورت حضور تنها با یك كاندیدا وارد انتخابات می شویم، خاطرنشان كرد: اصلاح طلبان تنها یك كاندیدا در انتخابات خواهند داشت و اگر نفر دومی با نام اصلاح طلبی كاندیدا شد، آن فرد اصلاح طلب نیست، بلكه یك غضنفر است.

به گزارش نما ، فاضل موسوی در گفتگو با مهر، با بیان اینکه ما هر گروهی که نام خود را اصلاح طلب بگذارد را جزء جریان اصلاحات نمی دانیم، گفت: اصلاح طلبان گروه مشخصی هستند که از خرداد 76 پا به عرصه سیاست گذاشتند و مردم نیز جریان اصلاحات را با نام و چهره آنان می شناسند.

وی افزود: کسانیکه اصلاح طلب نیستند و دم از اصلاحات می زنند جز اینکه به خودشان آسیب برسانند فایده دیگری ندارند.

عضو فراکسیون اقلیت مجلس هشتم، در مورد ورود اصلاح طلبان به انتخابات گفت: اگر به جریان اصلاحات اجازه ورود بدهند در انتخابات شرکت می کنیم و اگر اجازه ندادند وارد نخواهیم شد.

برای ورود به انتخابات پا را از چارچوب قانون فراتر نمی گذاریم

وی با تاکید براینکه وارد نشدن اصلاح طلبان در انتخابات به معنای تحریم نیست، گفت: اگر زمینه فراهم نباشد و اجازه ندهند وارد انتخابات نمی شویم چراکه برای رسیدن به قدرت از چارچوب قانون پا را فراتر نخواهیم گذاشت، بنابراین رقابت را به خود اصولگرایان واگذار می کنیم.

نه مشکل رهبری داریم و نه مشکل برنامه

موسوی با اشاره به اینکه در جریان اصلاحات مشکل رهبری و برنامه نداریم، گفت: ما شرکت در انتخابات را حق خود و یک وظیفه ملی می دانیم و اگر قرار باشد که وارد رقابتها شویم هم برنامه خواهیم داشت و هم رهبری قوی.

وی با بیان اینکه در صورت عدم ارائه کاندیدای انتخاباتی از سوی اصلاح طلبان از کاندیدای اصولگرایان حمایت نمی کنیم، تاکید کرد: همین اصولگرایان معتدل اولین کسانی بودند که بعد از انتخابات ریاست جمهوری 88 اصلاح طلبان را طرد کردند و به آنان لقب فتنه گر دادند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس هشتم، افزود: دو جریان متفاوت هرگز با یکدیگر مخلوط نمی شوند؛ بنابراین ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان امری نشدنی است.

برای رسیدن به قدرت ساختار شکنی نمی کنیم

وی با تاکید براینکه برای رسیدن به قدرت ساختارشکنی نمی کنیم، گفت: اگر شرایط فراهم شود حتما کاندیدا خواهیم داشت و اگر شرایط فراهم نشد، ساکت می مانیم.

موسوی همچنین در مورد حضور کارگزاران در انتخابات، گفت: اگر کارگزاران کاندیدا داشته باشند حتما اصلاح طلبان از آنان حمایت خواهند کرد چرا که کارگزاران نیز بارها و در شرایط مختلف از اندیشه اصلاح طلبی دفاع کرده اند.

وی افزود: کارگزاران تکنوکرات هایی با سابقه خوب مدیریتی و اجتماعی هستند و ما نگاه آنان را به خود نزدیک می دانیم.

برای انتخاب یک کاندیدا باید به سابقه اش در سه دوره قبل از انقلاب،دفاع مقدس و سازندگی توجه کرد

این فعال اصلاحات با اشاره به ویژگی یک کاندیدای ریاست جمهوری، گفت: برای انتخاب یک کاندیدا باید به دوره مبارزات قبل از انقلاب، دوران دفاع مقدس، و دوران سازندگی آن توجه شود که در این دوران ها چه اقداتی انجام داده و چه کارنامه ای دارد.

کاندیدای دوم جریان اصلاحات اصلاح طلب نیست بلکه یک "غضنفر" است

موسوی با تاکید براینکه در صورت حضور تنها با یک کاندیدا وارد انتخابات می شویم، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان تنها یک کاندیدا در انتخابات خواهند داشت و اگر نفر دومی با نام اصلاح طلبی کاندیدا شد، آن فرد اصلاح طلب نیست، بلکه یک غضنفر است.

۱۳۹۱/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...