نسخه چاپی

اعلام جزئیات زمین‌خواری میلیاردی در دماوند

نماینده عضو ناظر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت : زمین‌خواری پراكنده ای كه در منطقه دماوند صورت گرفته از نظر مساحت بسیار گسترده و رقم تخلفات آن نیز میلیاردی است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به پیشرفت‌هایی در بررسی پرونده مبارزه با زمین‌خواری دماوند افزود : پرونده به نتایج قابل قبولی رسیده است و به زودی جزئیات آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در آخرین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی معاون اول قوه قضائیه در مورد زمین‌خواری دماوند قول تفکیک داد ، اظهار داشت : مستندات و گزارش‌های رسیده از دو پرونده زمین‌خواری «گردنه‌حیران» و «دماوند» کافی نیست ، اگرچه گزارش ارائه شده حاوی نکات ارزشمندی بود که نقاط تاریک این پرونده را نشان می‌داد اما در عین حال آخرین گزارش فاقد اسنادی است که بتوان بر اساس آن ، تصمیم گرفت .
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات گفت : در پرونده گردنه حیران ، مجوزهای موجود از مجاری قانونی صادر شده است که همین مسئله نیز روند اعلام نظر نهایی را دشوار می‌کند. در عین حال در مورد این پرونده ، پیشنهادهای اجرایی قابل ملاحظه‌ای از سوی وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی ارائه شد.
به گفته وی، ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به دنبال یافتن راه‌حل‌هایی برای آزادکردن زمین‌های تصرف شده در گردنه حیران است و آخرین جلسه ستاد نیز به بررسی و اعلام نظر اختصاص یافت و این ستاد در انتظار دریافت گزارش های تکمیلی از سوی دستگاه‌های نظارتی در جلسه آتی است.
یوسفیان‌ملا گفت : پیش‌تر تخریب 11 واحد در گردنه حیران انجام شد و در صورت نیاز به تخریب بیشتر از سوی ستاد و تصمیم‌گیری نهایی ، تخریب‌ها بدون هیچ ملاحظه‌ و اغماضی انجام خواهد شد و کاربری اراضی به صورت اول آن بر خواهد گشت .

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...