نسخه چاپی

تعطیلی دروس امروز حوزه درپی فاجعه منا

در پی فاجعه دردناك منا، دروس امروز حوزه‌های علمیه تهران تعطیل شده و حوزویان استان تهران فردا در مدرسه عالی شهید مطهری تجمع اعتراضی خواهند داشت.

به گزارش نما به نقل از فارس: حوزه علمیه تهران در پی فاجعه منا بیانیه‌ای را منتشر کرد، در بخشی از این بیانیه آمده است: به نمایندگی از عموم حوزویان استان تهران از دولت محترم جمهوری اسلامی درخواست می‌‌کنیم اعلام عدم کفایت آل سعود در اداره حرمین شریفین به ویژه در مدیریت مراسم عظیم حج را با جدیت تمام پیگیری کرده تا این امر مهم به مجمعی بین‌المللی از کشورهاى اسلامی واگذار شود.

مشروح بیانیه حوزه علمیه تهران بدین شرح است:

بسم الله الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

فاجعه مصیبت بار منا یک بار دیگر بی‌‌کفایتی حکام جنایتکار و خون‌ریز آل سعود در اداره حرمین شریفین و مدیریت مراسم عظیم حج را به اثبات رساند.

مراسم بی‌نظیری که مانور قدرت مسلمین جهان در مقابل کفر و استکبار جهانی است، با بی‌کفایتی و رقابت‌های کودکانه شاهزادگان فاسد آل سعود تبدیل به صحنه عزا و مصیبت برای مسلمانان جهان شد.

مدیریت حوزه علمیه استان تهران ضمن محکومیت شدید آل سعود در به وجود آوردن این حادثه مصیبت بار این فاجعه بزرگ را به محضر مقدس حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، علمای اسلام و ملت شریف ایران به ویژه خانواده‌های معزی تسلیت عرض می‌‌کند و به نمایندگی از عموم حوزویان استان تهران از دولت محترم جمهوری اسلامی درخواست می‌‌کنیم اعلام عدم کفایت آل سعود در اداره حرمین شریفین به ویژه در مدیریت مراسم عظیم حج را با جدیت تمام پیگیری کرده تا این امر مهم به مجمعی بین‌المللی از کشورهاى اسلامی واگذار شود.

به همین مناسبت ضمن تعطیلی دروس امروز حوزه، حوزویان استان تهران در اعتراض به این فاجعه بزرگ و همدردی با خانواده‌های عزادار، در روز یکشنبه 5 مهر ماه ساعت 10:30 صبح در مدرسه عالی شهید مطهری تهران اجتماع خواهند کرد.

سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

مدیر حوزه علمیه استان تهران

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...