نسخه چاپی

عربستان لیاقت برگزاری مراسم حج را ندارد

طلاب و روحانیون استان گلستان در تجمع اعتراض آمیز خود خواستار سپرده شدن برگزاری مرسم حج به كشور دیگری شدند و عنوان كردند كه عربستان لیاقت برگزاری مراسم حج را ندارد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی حوزه گلستان، این نشست با قرائت قرآن آغاز و پس از آن پیام رهبر معظم انقلاب و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم قرائت شد.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان ضمن محکوم کردن اقدامات حکومت سعودی گفت: خانواده درگذشتگان حادثه منا بدانند که سعادت بزرگی نصیب آنها شد که در سرزمین خداوند در حال به جا آوردن اعمال حج جان خود را نثار کردند.
آیت الله سید کاظم نورمفیدی در ادامه افزود: در سرزمین خداوند همه افراد باهم برابر و برادرند و نباید این اعمال جنایتکارانه علیه آنان صورت گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد: ماه ذی الحجه از ماه های حرام است و به دستور خداوند اسلحه ها باید پایین گذاشته شود اما امروز شاهد آن هستیم که دولت سعودی با وقاحت تمام در روز عید قربان دست به این عمل جنایتکارانه می زند.
رئیس شورای حوزه علمیه با اشاره به بی کفایتی حکومت آل سعود در برگزاری مراسم حج خاطر نشان کرد: دولت های اسلامی منطقه باید با همکاری و یک برنامه ریزی دقیق مراسم حج را به کشوری که لیاقت برگزاری این مراسم را دارد بسپارند تا دیگر شاهد رخداد اتفاقاتی از این دست نباشیم.
مدیر حوزه علمیه استان گلستان نیز گفت: حکومت آل سعود چهره واقعی خود را نشان داد و مطمئنا این اعمال کثیف آنها بی پاسخ نخواهد ماند.
حجت الاسلام مصطفی ملکی در ادامه افزود: طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان گلستان امروز دور هم گرد آمدند تا انزجار خود را از حکومت فاسق آل سعود نشان دهند.
در ادامه طلاب و روحانیون با تجمع در محوطه مدرسه، با مشت های گره کرده خود شعار مرگ بر آل سعود، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و خشم انزجار خود را از این اتفاق دردناک اعلام کردند.

۱۳۹۴/۷/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...