نسخه چاپی

پیكان علی كریمی 508میلیون فروخته شد

اهدای دو باب مغازه به قیمت 508 میلیون تومان بابت خرید پیكان استیشن علی كریمی به موسسه فیاض ‌بخش مشهد در مزایده خیرخواهانه انجام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کریمی شب گذشته در مجموعه دیزدر شاندیز در حاشیه مزایده پیکان قرمز در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم خیرخواهانه اظهار کرد: باید طوری رفتار کنیم که همه ورزشکاران در کار خیر شریک شوند تا بتوانیم به تمام آسایشگاه‌‌ها و مسئولان خیرخواه کمکی کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران با ابراز خرسندی از لطف یکی از دوستانش که نخستین ماشین وی را برای فروش در مزایده در اختیارش قرار داده است، افزود: امیدوارم این مزایده بتواند برای آسایشگاه فیاض بخش درآمدزایی کند.

وی با اشاره به اینکه خاطرات زیادی از این ماشین دارم، تاکید کرد: خیلی دوست داشتم که به شرایط گذشته بازمی‌گشتم و می‌توانستم سوار این ماشین شوم، البته خیلی هم خوشحال هستم که می‌توانم کمکی به آسایشگاه فیاض ‌بخش کنم.

کریمی با بیان اینکه دو سالی است که ارتباط قوی با آسایشگاه فیاض بخش دارم، تصریح کرد: علت انجام این مراسم در مشهد این موضوع بود.

پیکان علی کریمی ملی‌‌پوش سابق فوتبال ایران به قیمت 508 میلیون تومان با پیشنهاد هوشنگ ایراهیمی برای دو باب مغازه به همین قیمت در اطراف حرم مطهر رضوی با حضور هنرمندانی از جمله هادی کاظمی، لیلا بلوکات، فاطمه معتمدآریا، رابعه اسکویی، آناهیتا همتی و دانیال عبادی به نفع موسسه خیریه فیاض‌بخش مشهد فروخته شد.

۱۳۹۴/۷/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...