نسخه چاپی

جوانفكر: بسترسازان ترور من مشخصند

عکس خبري -جوانفکر: بسترسازان ترور من مشخصند

جوانفكر ضمن انتقاد از آنچه "یكسری رفتارهای خلاف قانون و شرع در جامعه" خواند، گفت: این رفتارها و بداخلاقی‌ها هیچ نسبتی با دین و اخلاقیات جامعه ما ندارد.


مشاور رسانه ای رئیس جمهور با بیان اینکه موضوع تهدیدش در مراجع قضایی در حال بررسی است، گفت: اگر یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر جوانفکر امروز سه شنبه در حاشیه نخستین کنفرانس بین المللی جنبش عدم تعهد در پاسخ به خبرنگار مهر که خواستار جزئیات دقیق تری در مورد ادعای وی مبنی بر برنامه ریزی برای ترورش شد، گفت: عده ای به روزنامه ایران نامه تهدیدآمیز نوشتند و در مجاری ذیربط اطلاعات لازم صورت گرفته شده و به مقامات قضایی نیز اطلاع داده ایم.

وی افزود: کسانی که این بستر را ایجاد کرده اند کاملا مشخص است که چه افرادی هستند.

جوانفکر ضمن انتقاد از آنچه "یکسری رفتارهای خلاف قانون و شرع در جامعه" خواند، گفت: این رفتارها و بداخلاقی‌ها هیچ نسبتی با دین و اخلاقیات جامعه ما ندارد.

مشاور رسانه رئیس جمهور با اشاربه مصاحبه الله کرم در یکی از رسانه ها تصریح کرد: الله‌کرم در مصاحبه خود با یکی از رسانه‌ها اطرافیان رئیس جمهور را مرتد خواند چطور یک فردی به خودش جرأت می دهد در مورد یک عده ای حرفی بزند و درخواست صدور حکم ارتداد نیز بکند.

مدیرعامل خبرگزاری دولت با بیان اینکه این گونه اقدامات کاری غلط و محکوم است، گفت: این گونه اقدامات باید محکوم و در مراجع ذیربط رسیدگی شود.

وی افزود: اگر این گونه اقدامات به روال و رفتار طبیعی تبدیل شود، هر کس هر کاری که دلش بخواهد می کند و دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود که با چنین اتفاقی اعتماد مردم از جامعه سلب خواهد شد.

جوانفکر اهمیت را یک امر فراگیر و عمومی دانست و گفت: اگر قرار باشد یک نفر امنیت نداشته باشد، دیگران هم امنیت نخواهند داشت امنیت باید برای همه باشد و همه از آن برخوردار باشند.

مدیرعامل خبرگزاری دولت خاطر نشان کرد: دستگاه های قضایی وظیفه رسیدگی به این موضوع را دارند و در حال رسیدگی نیز هستند.

۱۳۹۱/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...