نسخه چاپی

بلاتر ممنوع‌الخروج شد

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال كه به تازگی پرونده‌ای برای رسیدگی به اتهامات وی به جریان افتاده است، حق خروج از كشورش را ندارد.

به گزارش نما، تسنیم به نقل از نشریه مارکا، قاضی پرونده کیفری فساد اداری و اختلاس سپ بلاتر در دوران مدیریتش در فیفا اعلام کرده است که رئیس سوئیسی این سازمان حق خروج از کشورش را ندارد.

هفته پیش بود که اتفاقی که بسیاری از منتقدان و دشمنان بلاتر منتظرش بودند رخ داد و او هم مانند بسیاری از همکاران قدیمی‌اش در فیفا به سوء مدیریت و اختلاس متهم شد و پرونده‌ای برای رسیدگی به جرایم احتمالی وی در دوران ریاستش در فدراسیون جهانی فوتبال به جریان افتاد. حالا به نظر می‌رسد کسی که زمانی جزو قدرتمندترین افراد دنیا بود، مصونیت دپیلماتیک خود را از دست داده است؛ آنقدر که اگر پایش را از مرزهای سوئیس بیرون بگذراد، دستبند به دست به کشورش بازگردانده خواهد شد.

از زمان افشا شدن فساد اداری و اختلاس گروهی از اعضای فدراسیون چهانی فوتبال، رئیس فیفا که قرار بود در ماه فوریه سال آینده صندلی ریاست این سازمان را ترک کند، سفرهای خارجی خود را برای شرکت در مراسم رقابت‌های جام جهانی زنان و جام جهانی زیر 20 ساله لغو کرده بود اما حالا دادستانی سوئیس اجازه خروج از کشور را از او گرفته است.

۱۳۹۴/۷/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...