نسخه چاپی

پیش‌بینی ورود سامانه بارشی به كشور

مدیركل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی كشور از ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به كشور و افزایش ابر و بارش باران در برخی نقاط كشور خبر داد.

به گزارش نما، احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز (دوشنبه) در بعدازظهر و اوایل شب،‌ افزایش ابر، بارش پراکنده، گاهی رعد و برق برای برخی نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه، هفتم مهر بارش پراکنده در شرق سواحل دریای خزر و ارتفاعات کرمان رخ خواهد داد، افزود: از چهارشنبه شب با ورود سامانه بارشی از غرب و شمال غرب به کشور، پنجشنبه و جمعه افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق برای شمال غرب، غرب و به تدریج سواحل دریای خزر،‌ دامنه‌های البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران امروز، صاف، گاهی وزش باد در بعدازظهر، رشد ابر در ارتفاعات با بیشینه و کمینه دمای 27 و 18 درجه سانتگراد است. همچنین آسمان این شهر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز مشابه امروز با بیشینه و کمینه دمای 27 و 19 و 29 و 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

۱۳۹۴/۷/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...