نسخه چاپی

تلفات تروریست‌ها عامل آتش‌بس در كفریا و الفوعه

منابع آگاه، تلفات سنگین تروریست‌ها در حمله اخیرشان به دو شهرك شیعه نشین كفریا و الفوعه در حومه ادلب را عامل پذیرش آتش‌بس از سوی آنها دانستند.

به گزارش نما ، منابع آگاه در گفتگو با شبکه خبری المیادین گفتند که تلفات سنگین تروریست‌ها در حمله اخیرشان به دو شهرک شیعه نشین کفریا و الفوعه در حومه ادلب، منجر به پذیرش آتش‌بس از سوی آنها شده است.

به گفته این منابع در دو حمله تروریست‌ها به کفریا و الفوعه، 650 تن از عناصر گروه موسوم به جیش الفتح و حزب اسلامی ترکستانی کشته شدند و همین شمار زیاد کشته شدگان، گروه‌های مسلح در شمال را مجبور کرد که با آتش‌بس پیشنهادی از سوی ارتش سوریه و مقاومت موافقت کنند.

دفع حمله گسترده تروریست‌ها به الفوعه و کفریا

بر اساس این گزارش، ده‌ها حمله هوایی ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها و مراکز تجمع آنها در اطراف کفریا و الفوعه و مبارزه نیروهای مردمی سوریه، حمله گسترده تروریست‌ها به این دو شهرک را دفع کرد.

به گزارش المیادین گروه موسوم به أحرار الشام دوبار در مسیر توافق آتش بس در حالی که همه مفاد آن کامل شده بود، مانع ایجاد کرد.

روز گذشته پایگاه خبری العهد لبنان، در گزارشی از تلاش‌ دستگاه‌های اطلاعاتی ترکیه و عربستان برای شکست آتش‌بس در برخی مناطق سوریه خبر داد بود.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...