نسخه چاپی

مبارزه با داعش به زمان نیاز دارد!

«باراك اوباما» رئیس جمهور آمریكا امروز بار دیگر وعده داد كه برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در سوریه تمام تلاش خود را به كار گیرد.

به گزارش نما ، مهر به نقل از آسوشییتدپرس نوشت: «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا امروز وعده داد که از تمامی ابزارهای ممکن در حوزه نظامی، اطلاعاتی و اقتصادی برای مبارزه با گروه تروریستی داعش استفاده کند.

اوباما بدون اشاره به کمک های پیدا و پنهان آمریکا و محور غربی-عربی در ایجاد و ادامه اقدامات تروریستی داعش از طرق مختلفی مانند پرتاب کمک های تسلیحاتی از طریق هواپیما، اذعان کرد که تروریست ها در عراق و سوریه ریشه دار و مقاوم شده و همچنین گسترش یافته اند.

رئیس جمهور آمریکا که به عنوان رئیس نشست سران کشورهای جهان با هدف گسترش مبارزه علیه تروریسم در حاشیه هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک صحبت می کرد، گفت: بارها گفته ام که رویکرد ما برای مبارزه به زمان نیاز دارد، اما در نهایت به نتیجه آن در شکست داعش خوش بین هستم.

وی ادامه داد: این مبارزه یک نبرد معمولی به شمار نمی آید، بلکه تلاشی بلند مدت نه تنها علیه این شبکه خاص بلکه در مقابل ایدئولوژی و تفکر آنان است.

باراک اوباما با تکرار مواضع مداخله جویانه خود در امور داخلی سایر کشور ها گفت: پیروزی بر داعش در سوریه مستلزم رهبری جدید است.

مبارزه با تروریسم به ویژه در سوریه مورد توجه سران کشورها قرار گرفته است، اما توافق جمعی درباره چگونگی پایان دادن به این مبارزه هنوز در کانون اختلافات قرار دارد.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...