نسخه چاپی

سفر یك هیات رسانه‌ای و امنیتی آمریكا به دمشق

منابع سوری از سفر یك هیات بلندپایه امنیتی و رسانه‌ای آمریكا به دمشق و دیدار آن با وزیر دادگستری سوریه، خبر دادند

به گزارش نما ؛ تسنیم به نقل از «سانا» نوشت: یک هیات رسانه‌ای و امنیتی آمریکا وارد دمشق، پایتخت سوریه شده و با «نجم حمد الاحمد» وزیر دادگستری این کشور دیدار کرده‌ است.

طبق این گزارش، وزیر دادگستری سوریه در دیدار با هیات بلندپایه امنیتی و رسانه‌ای آمریکا، با آنها درخصوص تحولات اوضاع در سوریه و منطقه و نیز دستاوردهای ارتش این کشور در مبارزه با گروه‌های تروریستی بنیادگرای انحرافی که مورد حمایت دستگاه‌های اطلاعاتی غربی و عربی هستند، گفت‌وگو کرد.

طرفین در این دیدار درباره همکاری‌های زمان‌بندی شده با هدف دستیابی به مکانیزمی برای لغو تحریم‌های اقتصادی اعمال شده توسط آمریکا علیه سوریه، به توافق رسیدند و این اقدام را گام اولیه برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک بین دو کشور و همکاری جهت اعتمادسازی بین دولت و ملت دو کشور، ارزیابی کردند.

در این نشست که تاریخ دقیق آن اعلام نشده است، هیئت مذکور آمریکایی و وزیر دادگستری سوریه تأکید کردند رسانه‌های غربی و عربی از طریق انتشار گزارش‌های گمراه‌کننده و کذب از اتفاقات سوریه، نقشی منفی را در چارچوب جنگ روانی بازی می‌کنند؛ جنگی که رژیم‌های پشتیبان و حامی تروریسم آن را مدیریت می‌کند.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...