نسخه چاپی

جشنواره ابتذال این بار در پارك ارم+ عكس

نحوه نامناسب پوشش ، بی بند و باری در رعایت حجاب و برداشتن روسری از سر ، اختلاط دختران و پسران به صورت غیر متعارف، شرایطی را به وجود آورده كه این مركز تفریحی . . .

این روزها و با فرا رسیدن فصل تابستان علی رقم وجود چندین طرح مبارزه با بد حجابی دوباره خیابان‌های شهر و مراکز تفریحی به نمایشگاه مد و آرایش تبدیل شده است و مردم از این وضعیت ناراحت و نگران هستند .

به گزارش سرویس اجتماعی صراط ، متاسفانه یکی از مراکزی که معضل بد حجابی و بی بند و باری در آن زیاد به چشم می خورد ، پارک ها و مراکز تفریحی شهر تهران است که به دلیل حضور گسترده خانواده ها به خصوص در فصل تابستان این مراکز تفریحی ، وضعیتی نگران کننده را از لحاظ اجتماعی و فرهنگی برای جامعه به وجود آورده است و باعث شده افراد متدین کمتر در این مکان ها حضور پیدا کنند .

"پارک ارم" تهران، به عنوان بزرگترین شهر بازی و مجموعه تفریحی پایتخت هرساله با آغاز تابستان پذیرای جمع زیادی از خانواده ها و جوانانی است که برای گذران اوقات فراغت خود این مجموعه تفریحی که یکی از معدود شهربازی های پایتخت است را انتخاب می کنند . این مجموعه این روز ها مملو از نماد های بدپوششی و زنان و دخترانی است که با ظاهر ساختار شکنانه در آن حضور پیدا می کنند و فضای خانوادگی این پارک را به صحنه حضور ارازل و اوباش خیابانی تبدیل کرده اند .نحوه نامناسب پوشش ، بی بند و باری در رعایت حجاب و برداشتن روسری از سر ، اختلاط دختران و پسران به صورت غیر متعارف و..... ، شرایطی را به وجود آورده که این مرکز تفریحی پایتخت این روزها به مرکزی غیر اخلاقی و نا امن برای خانوادههای تهرانی تبدیل شود.

بنا بر مشاهدات عینی خبرنگار صراط، عدم نظارت نیروی انتظامی نسبت به حضور ارازل و اوباش در این محل ، که با استفاده از برخی نمادهای ضد اخلاقی چهره این پارک را از حالت یک مکان سالم تفریحی خارج ساخته اند ، از دیگر مشکلات این مرکز تفریحی است . همچنین قسمت های مختلفی از پارک به دلیل نداشتن روشنایی مناسب به محلی برای استعمال مواد مخدر و مسائل دیگر تبدیل شده است که با توجه به حضور کودکان در این محل به نظر می رسد در آینده خطر جدی برای حضور خانواده ها در این محل فراهم می شود .

حضور نداشتن یگان های انتظامی و امنیت اخلاقی در پارک ارم باعث شده تا بدحجاب‌ها با خیال راحت تر در این مکان جولان ‌دهند و ارزش‌ها و اصول اخلاقی و اسلامی را به تمسخر ‌گیرند و بدون حجاب و رعایت شئونات اسلامی ، آزادانه در این محل عمومی رفت و آمد داشته باشند . جالب اینجاست که مدیریت مجموعه هم کوچک ترین اقدامی در خصوص برخورد با این بد پوششی های در مجموعه های مختلف این پارک بزرگ اعم از شهربازی ها، رستوران ها و . . . به عمل نمی آورد .




0.jpg

1.jpg

2.jpg

 از سوی دیگر عدم رسیدگی به وضعیت رفاهی خانواده ها در این مجموعه تفریحی از دیگر مشکلات پارک ارم است که علی رغم گرفتن هزینه های هنگفت از مردم برای استفاده از مجموعه ، هیچگونه امکاناتی در شأن شهروندان تهرانی در اختیار آنان قرار نمی گیرد ، گرانی های سرسام آور اقلام خوراکی و نبود امکانات اولیه مناسب مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورده است . نکته اساسی تر آنجاست که شهربازی پارک ارم در حالی در آستانه شلوغ ترین فصل سال برای مجموعه های تفریحی ، فک پلمب شده است که این شهربازی ، اواخر سال قبل به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی از سوی سازمان استاندارد پلمپ شده بود و 30 بازی از 32 بازی آن غیر استاندارد اعلام شد اما به هر حال با اخذ مجوز های لازم دوباره به کار خود ادامه داد .

به هر حال موضوعی که بسیار مهم به نظر می رسد این است که مسئولان انتظامی و نظارتی باید دایره نظارتی خود را بر روی این پارک که در حاشیه شهر قرار گرفته است بیشتر کنند تا برخی افراد فکر نکنند که می توانند دایره قانون شکنی هایشان را به هر کجا بکشانند و محیط های خانوادگی را برای حضور خانواده ها به خصوص قشر متدین از بین ببرند .

۱۳۹۱/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...