نسخه چاپی

پرونده بازیكن خبرساز استقلال قضایی می‌شود

رئیس كمیته حراست فدراسیون فوتبال گفت: آنچه برای ما محرز شده این است كه یك ایجینت رسمی پول ریوالدو را دریافت كرده و قطعا او را فرا خواهیم خواند.

به گزارش نما، محمد حسین حمیسی رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در مورد پیگیری حراست فدراسیون فوتبال درباره 40 هزار دلار مفقود شده‌ای که ریوالدو، هافبک برزیلی تیم استقلال مدعی شده دریافت نکرده گفت: با توجه به اینکه باشگاه استقلال، زیر مجموعه وزارت ورزش است بنابراین پولی که مفقود شده جزو بیت المال است و به همین دلیل حسنی‌خو و افشارزاده به شدت اصرار دارند که وضعیت این موضوع به طور دقیق مشخص شود. در همین راستا روز گذشته پیش از آنکه ریوالدو قراردادش را فسخ و ایران را ترک کند، با او نشستی داشتیم و اظهارات وی را گرفتیم و صورت جلسه کردیم. ریوالدو به شدت اعتراض داشت که 40 هزار دلار را از باشگاه استقلال نگرفته است.

وی افزود: همچنین نشستی با بزرگی معاون حقوقی باشگاه استقلال، جمالی، مسئول کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال، علیپور، مسئول کمیته صیانت سازمان لیگ و همچنین نماینده‌ای از باشگاه استقلال داشتیم و اظهارات آنها را نیز صورت‌ جلسه کرده و اسناد و مدارکی که بیانگر پرداخت 40 هزار دلار به ریوالدو بود را دریافت کردیم.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: آنچه تا این لحظه مشخص شده این است که یک ایجینت غیر رسمی فوتبال پول را دریافت کرده که قطعا وی را ظرف امروز و فردا، فرا خواهیم خواند.

حمیسی در پاسخ به این پرسش که آیا بخش حقوقی باشگاه استقلال در جریان پرداخت پول به یک ایجینت غیر رسمی که ریوالدو هم مدعی است به او پول را نرسانده،‌ قرار داشته است، خاطرنشان کرد: معاون حقوقی باشگاه استقلال به ما اعلام کرد قرارداد ریوالدو توسط بخش حقوقی بسته نشده و در جریان این پرداخت صورت گرفته قرار ندارد. اینکه چه فردی در باشگاه استقلال و با چه مجوزی این کار را انجام داده است را باید از خود مسئولان باشگاه استقلال جویا شوید. موضوعی که ناراحتی افشارزاده را نیز در پی داشته است.

وی در پاسخ به این پرسش که با این حساب تکلیف این 40 هزار دلار چه خواهد شد، گفت: همانطور که گفتم ما قطعا آن ایجینت غیر رسمی را خواهیم خواند تا توضیحات وی را بشنویم و ببینیم چه توجیهی برای این کار داشته است. اگر توضیحات این فرد قانع کننده نباشد و نخواهد پول را برگرداند قطعا کار را به مراجع قضایی خواهیم کشاند چون باشگاه استقلال در این پرونده از 2 بُعد دچار ضرر و زیان شده است؛ اول زیان مالی و دوم اینکه یک بازیکن خود را از دست داده است چون ریوالدو به ما گفت دلیل اصلی‌اش برای جدایی از استقلال این موضوع بوده است.

رئیس کمیته حراست فدراسیون فوتبال در مورد وضعیت فرهاد کاظمی که به عنوان گزینه سرمربیگری تیم سیاه‌جامگان توسط این باشگاه مطرح شده، گفت: تا این لحظه باشگاه سیاه‌جامگان درخواست استعلامی را از ما در مورد فرهاد کاظمی نداشته و ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه این موضوع شدیم.

۱۳۹۴/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...