نسخه چاپی

آتش‌سوزی در اتوبوس شركت واحد

مسئول تصادفات شركت اتوبوسرانی اصفهان گفت: اتوبوس درون شهری خط صفه – ملك شهر آتش گرفت و این در حالی بود كه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینكه در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر هفتم مهرماه حادثه آتش سوزی در یكی از اتوبوس‌های شركت اتوبوسرانی رخ داد که هیچ گونه تلفات جانی نداشته است، اظهار داشت: این حادثه در خط ۸۰ و در مسیر صفه به ملك شهر رخ داد.

سید مسعود متولی زاده در تشریح این حادثه بیان داشت: اتوبوس مذكور كه در حال تردد از اتوبان شهید آقابابایی بود در كنار گذر چهارراه پیروزی و در پشت چراغ قرمز دچار حادثه شد.

وی تاكید كرد: زمانی كه راننده در پشت چراغ قرمز متوقف بود؛ متوجه دود بسیار از پشت اتوبوس شد كه پس از پیاده شدن و مشاهده وضعیت اتوبوس سریعا اقدام به تخلیه مسافران کرده و آنها را به سمت دیگر خیابان هدایت می كند .

وی افزود: پس از این اقدام به موقع راننده ناگهان شعله‌های آتش دراتاق اتوبوس فراگیر شده و راننده به رغم استفاده از كپسول آتش‌نشانی موفق به خاموش كردن آتش نمی‌شود. در این هنگام باتماس با آتش نشانی و حضور نیروهای امدادی سرانجام حادثه آتش سوزی دراین اتوبوس مهار و خاموش می شود.

متولی زاده گفت: در این حادثه كل اتوبوس و شیشه های آن به كلی از بین رفته است و با برآوردهای صورت گرفته نزدیك به ۹۰ میلیون تومان به این اتوبوس خسارت وارد شده است.

مسئول تصادفات شركت اتوبوسرانی تاكید كرد: قطعا حادثه رخ داده به علت مشكلات فنی بوده و نحوه بررسی و نظر كارشناسان به صورت قطعی تا ۴۸ ساعت آینده اعلام می شود.

۱۳۹۴/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...