نسخه چاپی

فاجعه منا دستاوزیر تمسخر رژیم سعودی

ناتوانی رژیم عربستان در برگزاری مراسم حج به سوژه مخالفان بدل شده و آنها در سایت‌ها و پایگاه‌های خبری، بی‌تدبیری حاكمان سعودی را به سخره گرفتند.

به گزارش نما به نقل از العهد، جنبش اسلامی اصلاح عربستان که از مخالفان رژیم آل سعود است در گزارشی از عملکرد رژیم در برگزاری مراسم حج با اشاره به تاثیرات فکری گسترده ناتوانی مقامات سعودی در برگزاری این مراسم بر مشروعیت رژیم حاکم به طعنه نوشت که عملکرد سعودی‌ها به قدری در زمینه برگزاری، حمل و نقل، بهداشت، آب و درمان حجاج موفق آمیز بوده که جهان را بهت زده کرده است.

این گروه معارض در گزارشی که در وب‌سایت خود منتشر کردند، با اشاره به اینکه سعودی‌ها تنها دستور دادن به مردم را از حکومت یاد گرفته‌اند، تصریح کرد که رسانه و وابستگان رژیم فاجعه منا را قضا و قدر الهی می‌دانند و حالا هم می‌گویند که حجاج تخلف کرده‌اند.

در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه سعودی‌ها نه تنها به اشتباه خود اعتراف نکرده بلکه با انتشار اخبار دروغ تلاش دارند آمار کشته‌ها را کاهش دهند.

جنبش اصلاح در ادامه گزارش خود تصریح می‌کند که یک فاجعه در همه حوزه‌ها روی داده و تنها برگزار کنندگان به مهمانان رژیم آل سعود خدمات ارائه داده است.

در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه شهرهای بزرگ جهان هر روز شاهد جابجایی میلیون‌ها انسان هستند تصریح شده که در پایتخت بنگلادش هرساله میلیون‌ها نفر از اعضای فرقه تبلیگ گردهم می‌آیند بدون اینکه اتفای روی دهد و این در شرایطی است که بنگلادش یکی از فقیرترین کشورهای جهان به حساب می‌آید.

جنبش اصلاح در ادامه گزارش خود از مراسم حج امسال نوشته است که سعودی‌ها تنها از مهمانان خانواده سلطنتی پذیرائی می‌کنند و با حجاج همانند حیوان رفتار کردند و این درحالی است که رسانه‌هایشان مدح و ثنا این میزبانی را انجام می‌دهند.

منبع: فارس

۱۳۹۴/۷/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...