نسخه چاپی

ادعای عجیب سعودی‌ها به نقل از وزیر بهداشت

روزنامه سعودی الریاض مدعی شد كه وزیر بهداشت كشورمان در كنفرانس مطبوعاتی با همتای سعودی خود تأكید كرده است كه فاجعه منا، "امری خارج از كنترل بوده، و ما تسیلم خواست و اراده خداوند هستیم".

به گزارش نما به نقل از العالم، روزنامه الریاض ادعا کرد: "وزیر بهداشت ایران از تلاشهای عربستان و همکاری و پاسخگویی در تعامل با حادثه و ارائه همه خدمات بهداشتی و امدادرسانی به همه مجروحان تمجید کرد، و گفت که دشواری مأموریت دولت عربستان و تلاشهایش در ارائه خدمات در موسم حج را درک می‌کند" .. و "این حادثه امری خارج از کنترل بود و ما تسلیم خواست و اراده خداوند هستیم."
این روزنامه سعودی خاطرنشان کرد که وزیر بهداشت عربستان و همتای ایرانی دیروز (چهارشنبه) در نشستی در جده، روابط دوجانبه، وضعیت سلامتی حجاج ایرانی و نحوه انتقال کشته شدگان صبح عید قربان در منا، را بررسی کردند. و دو طرف توافق کردند که اجساد درگذشتگان ایرانی که شناسایی شده‌اند در سریعترین زمان ممکن منتقل شود، و تلاشها برای شناسایی بقیه افراد و درمان مجروحان، ادامه یابد.
الریاض همچنین تأکید کرد که "خالد بن عبدالعزیز الفالح" در این دیدار، از جانب "سلمان بن عبدالعزیز" پادشاه عربستان به دولت ایران و خانواده های جان باختگان تسلیت گفت، و بر تمایل دولت عربستان برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

۱۳۹۴/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...