نسخه چاپی

نتانیاهو: برجام صلح ایجاد نمی‌كند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت كه ایران با ارسال اسلحه همچنان از اسد حمایت می‌كند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که ایران با ارسال اسلحه همچنان از اسد حمایت می‌کند.

همچنین خبرگزاری فارس نیز در این باره نوشت: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خطاب به کسانی که فکر می‌کنند سیاست‌های ایران در پرتو برجام تغییر خواهد کرد به نقل اظهارات برخی از مقامات بلندپایه ایران پرداخت و گفت: «رفتار ایران تغییر نخواهد کرد.»

او با انتقاد از اینکه توافق هسته‌ای با ایران همانند یک کشور «عادی» رفتار کرده است گفت عادی‌سازی روابط با ایران بایستی بعد از تغییر رفتارهای این کشور صورت گیرد.

نتانیاهو با بیان اینکه اکثریت اسرائیلی‌ها «برجام» را «توافقی بد» می‌دانند گفت موضوع بدتر این است که جهان در حال جشن گرفتن این توافق هسته‌ای است.

او گفت: «دو صد گفته چون نیم کردار نیست، اما در مورد ایران، گفتارها برابر با کردارها هستند.»

نخست‌وزیر رژیمی که تنها دارنده سلاح‌های هسته‌ای در خاورمیانه است سپس اضافه کرد: «اسرائیل به ایران اجازه نخواهد داد به جمع باشگاه دارندگان سلاح‌های هسته‌ای بپیوندد.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که توافق هسته‌ای میلیاردها دلار روانه ایران می‌کند اضافه کرد برجام، جنگ را محتمل‌تر می‌کند.

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش همچنین خاطرنشان کرد حاضر به مذاکره بدون پیش‌شرط با تشکیلات خودگردان فلسطین است.

۱۳۹۴/۷/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...