نسخه چاپی

آمادگی برای ارسال تابوت از تهران به عربستان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: این سازمان ظرفیت ارسال ۴۵۰ تابوت استاندارد بین المللی به كشور عربستان را دارد.

به گزارش نما به نقل از مهر، اکبر توکلی با بیان اینکه سازمان بهشت زهرا(س) آمادگی صد در صدی جهت همدردی با بازماندگان و داغداران جان باختگان منا را دارد، گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری و آخرین هماهنگی های انجام شده، پیکرهای مطهر افرادی که ساکن شهر تهران هستند در قطعه ۵۰ شهدای بهشت زهرا(س) دفن خواهد شد.

وی با بیان اینکه تابوت های حجاج نیز در حال ارسال به عربستان است، خاطر نشان کرد: بهشت زهرا(س) ظرفیت ارسال ۴۵۰ تابوت به کشور عربستان را دارد. طبق صحبت های انجام شده با استاندار تهران هر زمانی که شهدا وارد تهران شوند، روز بعد تشییع خواهند شد. این در حالیست که تابوت ها استاندارد و مطابق با شرایط استاندارد بین المللی بوده که در حال ارسال هستند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درباره انتقال شهدا از طریق سازمان بهشت زهرا(س) به دیگر شهرهای کشور است، اظهار کرد: در صورتی که خانواده متوفیان درخواست کنند، ناوگان حمل متوفی بهشت زهرا(س) شهدای منا را به اقصی نقاط کشور در اسرع وقت انتقال داده تا به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

توکلی در خصوص آمبولانس های انتقال اجساد به استان ها و شهرستان های کشور نیز گفت: سازمان بهشت زهرا(س) تمامی ناوگان حمل متوفی را برای اعزام به تهران و شهرستان ها در حال آماده باش قرار داده است، اما این موضوع بستگی به میزان درخواست ها دارد اما تاکید می کنم سرویس دهی ها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد. این در حالیست که بخشی از شهدا از طریق هواپیما به شهرها انتقال می یابند.

۱۳۹۴/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...