نسخه چاپی

دایی و كریمی چرا آشتی نمی كنند؟

ملی پوش سابق پرسپولیس می گوید یكی از بازیكنانی بوده است كه همیشه تمرینات زیادی كرده است و در این زمینه از بسیاری از فوتبالیست های دیگر در این زمینه جلوتر بود.

به گزارش نما به  نقل از ورزش سه، پژمان جمشیدی که چندسالی می شود پس از پایان دوران فوتبال خود به سینما، تلویزیون، تاتر و موسیقی روی آورده است در گفتگویی بی پرده از ورزش، هنر و ... سخن گفت:

در فوتبال، موضوعات بزرگ نمایی می شود

من تا بحال نشنیده بودم که جایی عنوان شود من پولی داده ام و روی جلد مجله ای رفته ام، هیچوقت چه در زمان فوتبال و چه بازیگری هیچوقت پولی بابت مصاحبه به کسی نداده ام و اصلا نمی دانم اینچنین اتفاقی می افتد یا خیر، رابطه ام هم همیشه با خبرنگاران نیز دارای احترام متقابل بوده است. نمی دانم اصلا شدنی هست که بشود پولی بدهم و مصاحبه کنم یا نه؟ در زمان فوتبال اگر اینچنین بوده است حداقل راجع به من اتفاق نیفتاده و همیشه به همین دلیل گفته ام در فوتبال بعضی در رابطه با بعضی چیزها خیلی بزرگنمایی می شود.

چون دانشجو بودم، مدیربرنامه نداشتم

یکی از معضلات من در فوتبال این بود که من دانشجو بودم، هربازیکنی یک مدیربرنامه داشت و اصلا اشکالی نداره مدیربرنامه ای با خبرنگاران تعامل داشته باشد و بازیکنی که لیاقت داشته باشد را پررنگ تر کند. من به دلیل دانشجو بودم، در هفتاد درصد دوران فوتبال و آن زمانی که به درد می خوردم هیچ مدیربرنامه ای با من کار خبری نمی کرد و اصلا روی من برنامه ریزی نمی کرد برای اینکه من اصلا نمی توانستم از کشور خارج شوم.

پیشنهاد من از آلمان چیز عجیبی نبود

زمانی که به پایان دوران بازی خود در تیم سایپا رسیده بودم به همراه تیم در تورنمنتی به نام تونمنت ال جی در مصر شرکت کرده بودم، زمانی به در بازگشت به فرودگاه در تهران رسیدیم نماینده باشگاه سایپا آنجا بود و مدارک من را داد و من باید می رفتم اداره گذرنامه و نظام وظیفه و ... برای نهایی کردن خروجم از کشور برای حضور در تیم دوئیسبورگ آلمان و آقای مانوسی فر که هنوز هم فعال هستند و سلامت باشند عامل این انتقال بودند و اصلا رفتن من به آلمان چیز عجیبی نبود، من در سایپا روزهای درخشانی داشتم.

در پست های مختلف بودم

وقتی در پست های مختلف بازی کنید کمی وضعیت سخت می شود، اگر شما پستی تخصصی داشته باشید تکلیف خودتان نیز مشخص است، مثلا در برنامه نود وقتی نام بهترین دفاع راست های ایران عنوان شد من نبودم و آنها هم شاید حق داشته باشند چرا که من دفاع راست بودم، دفاع چپ بودم، هافبک چپ و راست بازی کردم و البته اینها هیچکدام تعریف نیست، ناراضی نیستم که در پرسپولیس آمدم و این همه تغییر پست برایم ایجاد شد.

جوانان یک راه را دنبال کنند

از هیچ اتفاقی در زندگی خودم پشیمان نیستم، کلا از اینکه کارهای مختلفی را تجربه می کنم راضی هستم، البته هیچوقت خواننده حرفه ای نبودم اما آهنگ منتشر کرده ام. خودم شخصا راضی هستم، البته من برای تمام بچه هایی که نوجوان هستند و می خواهند راه زندگی شان را مشخص کنند می گویم که یک تخصصی را به طور کامل دنبال کنند و در آن حرفه ای شوند مانند زمانی که من فوتبال بازی می کردم. کاری را بکنید که دوست دارید تا زمانی که از دنیا می روید از خود راضی باشید.

از مهدوی کیا بیشتر تمرین می کردم

من معتقدم کسی جای کسی دیگر را در دنیا نگرفته است، مثلا من مطمئنم که مهدی مهدوی کیا بیشتر تمرین کرده ام، من و حامد کاویانپور در دورانی صبح در تیم ملی جوانان تمرین می کردیم، بعد از ظهر هم در همان اردو تمرین می کردیم، آن موقع خانه ما در گوهردشت کرج بود و خانه کاویانپور در نظام آباد، هر دو به خانه می رفتیم، حامد آن موقع ماشین داشت و من نداشتم، یک عصرانه می خوردیم، حامد می آمد گوهردشت، روبروی خانه ما یک پارک بزرگ بود، آنجا تمرین می کردیم و می دویدیم و سپس به خانه ما می رفتیم دوش می گرفتیم و می آمدیم تهران و شب را خانه حامد می ماندیم تا صبح از اینجا به اردوی تیم ملی جوانان برویم.

هیچوقت از زندگی شکایت نکردم

به طرز عجیبی من تمرین می کردم، تمام سال هایی که ما در آن خانه بودیم من شاید تا ده دقیقه قبل از سال تحویل تمرین می کردم و آنقدر در آن پارک می دویدم که تمام نقاط مختلف آن پارک را از حفظ بودم. ولی هیچوقت گله ای به خدا و تقدیر و زندگی نکردم که مثلا چرا مهدوی کیا به جام جهانی رفت و من نرفتم، حالا مهدی را به دلیل هم پست بودن می گویم، یا مثلا از من محق تر مجاهد خضیراوی بود که می توانم بگویم بازیکن مانند او در فوتبال ما انگشت شمار بود.

پی گیر زندگی شخصی پیمان قاسم خانی و هدیه تهرانی بودم

دوستی من و پیمان قاسم خانی به سیزده، چهارده سال قبل برمی گردد زمانی که من در پرسپولیس بازی می کردم، همیشه دوست داشتم زندگی خصوصی دو نفر را بدانم، پیمان قاسم خانی و هدیه تهرانی، البته نه معنای ورود به زندگی شخصی بلکه به شکل زندگی خصوصی صرف، دوست داشتم راجع به زندگی و بازی کردنشان و اینکه چطور می شود یک آدم اینقدر کاریزماتیک باشد و خودش را از بقیه جدا می کند و به معنای واقعی سوپراستار می شود، بدانم. در مورد این خاص بودن می خواستم بدانم که چطور به وجود می آید.

ایده پژمان از یک بانک شروع شد

در مورد سریال پژمان باید بگویم که اتمام دوران ورزشی شرایط خاصی دارد، خداحافظی از فوتبال کاملا یهویی شهرت یک فوتبالیست را از بین می برد و قطعا برایش دوران غم انگیز و دراماتیک خواهد بود. قضیه این سریال هم از اینجا شروع شد که من چکی داشتم که داشت برگشت می خورد، به بانک رفتم و به آن کسی که پشت گیشه بود و من اصلا از وی دلخور نشدم چون داشت وظیفه اش را انجام می داد من را نمی شناخت، آدم وقتی پرسپولیس و استقلال بازی می کند فکر می کند همه باید او را بشناسند.

آن روز کارت شناسایی هم همراهم نبود، او گفت اگر کسی اینجا شما را بشناسد من چک تان را پاس می کنم، باورتان نمی شود من نیم ساعت نشستم و همه جا را زیر چشمی نگاه کردم اما دریغ از یک نفر که من را بشناسد، این داستانک ها را من به پیمان گفتم و همش با او شوخی می کردم که اگر روزی این کار را ساختی باید بنویسی ایده پرداز پژمان جمشیدی و او شوخی می کرد که من ایده را دزدیم و تمام شد. ولی باید این را بگویم که صد درصد کسانی که من را می شناختند به جزء پژمان می گفتند این کار را نکن.

کارگردان فیلم پژمان، قاسم خانی است

فیلم سینمایی پژمان را پیمان قاسم خانی خواهد ساخت و داستان پژمان جمشیدی است که بازیگر شده و انتخاب های غلط او را در سینما به فلاکت می اندازد. یکی از کارگردان های معروف کشور که احتمالا آقای مانی حقیقی خواهد بود، هم قرار است در نقش خودش در این فیلم بازی کند و البته سام درخشانی هم در نقش خودش به بازی خواهد پرداخت و آقای حمید فرخ نژاد و ویشکا آسایش هم انشالله حضور خواهند داشت.

می شود فالوئر خرید

دنیای مجازی در حال حاضر شرایط عجیبی دارد وخیلی از دوستان تعداد فالوئرهای بسیار زیادی دارند و فکر می کنم می شود فالوئر خرید و این از تعداد لایک هایی که هر صفحه می خورد کاملا مشخص است، البته اشکالی هم ندارد.

قرار بود پژمان بازغی دایی و کریمی را آشتی دهد

طرح آشتی دادن علی دایی و علی کریمی در جام ستاره ها از برنامه پژمان بازغی بود نه من، من همیشه اعلام کردم زمانی این کار را می کنم که هر دونفر علاقه به این کار داشته باشند. با علی کریمی رفیقم و عالی دایی را هم بسیار دوست دارم اما واقعا نمی دانم در این قضیه کدام یک تقصیر دارند، فکر می کنم بخشی از این آشتی نکردن به غرور هر دو برمی گردد.

در مورد برانکو اظهارنظر نمی کنم

در زمان چیرو روزهای موفقی داشتم، در مورد برانکو اظهارنظر نمی کنم چرا که کمی شخصی است و ممکن است ناعادلانه باشد، اما قطعا مربی فوتبال فهمی است و می تواند در پرسپولیس موفق باشد. بزرگترین مشکل پرسپولیس امکان کم تجربگی است و فکر می کنم بزرگترین ضربه ای که امسال آنها خوردند از همین نبود بازیکنان بی تجربه بود.

۱۳۹۴/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...