نسخه چاپی

صدیقی: وهابی‌ها آدم‌كش تربیت كردند

امام جمعه موقت تهران گفت: وهابی‌ها هستند كه عده‌ای را به نام اسلام و اهل‌سنت آدم‌كش در منطقه تربیت كردند، لذا اینها تابع ابن تیمیه، انگلیس و آمریكا هستند و تنها آدم می‌كشند و هیچ معرفت و انسانیتی در وجودشان نیست.

به گزارش نما به  نقل از فارس، امام جمعه موقت تهران گفت: وهابی‌ها هستند که عده‌ای را به نام اسلام و اهل‌سنت آدم‌کش در منطقه تربیت کردند، لذا اینها تابع ابن تیمیه، انگلیس و آمریکا هستند و تنها آدم می‌کشند و هیچ معرفت و انسانیتی در وجودشان نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله کاظم صدیقی پنجشنبه شب در مراسم جشن عید غدیر و ازدواج 110 زوج انقلابی که در منطقه گلشهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: غدیر بزرگترین عیدی است که در زبان ائمه اطهار اسامی مختلفی دارد.

امام جمعه موقت تهران افزود: عید غدیر روز عهد و میثاق است، لذا هیچ عیدی وجود ندارد که برتر از این روز باشد با این نگرش حضرت علی (ع) و ائمه اطهار عیدی خود را به عاشقانشان در عظمت امروز نشان دادند.

وی بیان کرد: امروز روز نظرنمایی امام رضا (ع) به بندگانش است، همه ساله روز عید غدیر هرگاه عده‌ای به محضر ایشان وارد می‌شدند آقا آنها را اطعام می‌کردند لذا همچنین روزی روز کرم ائمه اطهار است و سفارش شده که جزو شعائر اسلامی است.

این مسئول با تاکید بر اینکه عید غدیر شعار اعلام موجودیت است، عنوان کرد: غدیر علامت حقیقت حکومت محمدی است و همچنین غدیر عید امامت و ولایت رهبری است، لذا پیامبر 120 هزار حاجی را در منطقه غدیر خم گرد هم جمع کردند و دست حضرت علی (ع) را گرفتند و فرمودند هرکسی من مولای او هستم این علی (ع) صاحب اختیار و ولی اوست با این دید همه حاجی‌ها به همراه خلفا نخستین افراد بودند که آمدند دست در دست حضرت علی (ع) گذاشتند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به وقایع حج خونین امسال که منجر به کشته شدن هزاران نفر از حجاج در سرزمین منا شد، خاطرنشان کرد: حکومت عربستان سعودی را از اهل سنت هم نمی‌دانیم زیرا هم‌اکنون اهل سنتی داریم که به زیارت امام رضا (ع) می‌آیند و حتی جشن عید غدیر می‌گیرند و با ما ارتباط برادرانه دارند.

وی تصریح کرد: با این نگرش این وهابی‌ها بودند که عده‌ای را به نام اسلام و اهل سنت آدم‌کش در منطقه تربیت کردند لذا اینها تابع ابن تیمیه، انگلیس و آمریکا هستند و تنها آدم می‌کشند و هیچ معرفت و انسانیتی در وجودشان نیست.

امام جمعه موقت تهران با تاکید بر اینکه 5 هزار حاجی در این ایام محرم خانه خدا شده بودند و کسی به آنها رحم نکرد، تاکید کرد: روز عید غدیر روز محبت و وحدت است، باید گفت حکومت سعود به تشنگان رحم نکرد و حتی راه را برای عبور و مرور راحت هموار نکرد به طوری که خیلی از این حجاج در تدارک مراسم استقبال و ورودشان به کشور بودند لذا باید گفت این جنایت را از چشم انگلیس و آمریکا می‌بینیم.

۱۳۹۴/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...