نسخه چاپی

درك باورمن: سخت تلاش كردیم اما چین مستحق پیروزی بود

سرمربی تیم ملی بسكتبال با تاكید بر اینكه دفاع خوب، قد بلند و جوان بودن بازیكنان چین باعث شكست تیمش شد، گفت: اگرچه بازیكنان ایران سخت تلاش كردند اما چینی ها مستحق پیروزی بودند.

به گزارش نما به نقل از مهر، بعد از شکست ۷۰ بر۵۷ تیم ملی بسکتبال که در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا که منجر به ناکامی این تیم از صعود به فینال و دستیابی به فرصتی برای دفاع از عنوان قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم المپیک شد، درک باورمن، سرمربی تیم ملی بسکتبال ضمن تبریک به اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی چین اظهارداشت: آنها مستحق پیروزی در این مسابقه بودند چون در دفاع بهتر از ما عمل کردند ضمن اینکه قد بلند و جوان بودن بازیکنان چین هم یکی از نقاط قوتشان بود.

وی که در نشست خبری پس از پایان بازی صحبت میکرد، با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم ملی ایران مقابل چین سخت بازی کردند و از این حیث به آنها افتخار می کنم، یادآور شد: وقتی در کوارتر چهارم به دفاع زون رفتیم، فکر می کردم بازی را می بریم. اما تمرکز را از دست دادیم. همچنین دو گارد خود را در دیدار قبلی و کوارتر اول دیدار امروز از دست دادیم و این ناامید کننده بود.

باورمن در پایان گفت: با این وجود به نظرم تمام توان خود را در زمین گذاشتیم و سخت جنگیدیم. واقعا ناراحت هستیم اما فردا باید برای سومی بجنگیم.

به گزارش مهر، تیم ملی بسکتبال ایران روز شنبه و در مرحله رده بندی بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با برنده دیدار دو تیم فیلیپین و ژاپن روبرو خواهد شد. در صورت پیروزی در این دیدار، ملی پوشان بسکتبال ایران می توانند شانس خود را برای المپیکی شدن در مسابقات بین قاره ای امتحان کنند.

۱۳۹۴/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...