نسخه چاپی

نقدی: ضعف در دستگاه دیپلماسی مشهود است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه هر كس با شیطان دست دهد جایگاهش در جهنم نزد شاه، صدام و آل‌سعود است، گفت: تا به حال در دستگاه سیاست خارجی چنین ضعف و سستی سابقه نداشته است.

به گزاش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در تبریز که به همت سپاه ناحیه امامت تبریز انجام شد با اشاره به حضور مردم ایران در تمام عرصه‌ها، اظهار داشت: هم در دفاع مقدس و هم در مقابله با فتنه‌ها، خط اول دست خود مردم بوده است و بلافاصله پشت سر ولایت این مردم بودند که حضور پیدا کردند و طبیعتا اگر حضور مردم در صحنه نبود در تمام این امتحانات بزرگ که در جنگ اتفاق افتاد و سایر حوادث (ترور، فتنه‌ها) شکست می‌خوردیم.

وی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه مبارزه با استکبار همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: هرکس با شیطان دست دهد جایگاهش در جهنم نزد شاه، صدام و آل سعود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رابطه با فاجعه منا عملکرد دولت را ضعیف دانست و تصریح کرد: اینکه رهبری در این مورد صریح و شفاف صحبت می‌کنند نشان دهنده ضعف شدید دستگاه سیاست خارجی است که باید رهبری کار را تمام کند.

وی گفت: تا به حال در دستگاه سیاست خارجی چنین ضعف و سستی سابقه نداشته است.

۱۳۹۴/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...