نسخه چاپی

ماجرای برگشت خوردن چك جواد نكونام

تمرین روز سه شنبه تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد كه هواداران این تیم به زمان برگزاری دیدار هفته اول با آلومینیوم اعتراض داشتند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال استقلال که خود را برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر آماده می کند، عصر امروز سه شنبه تمریناتش را در زمین اختصاصی کمپ این باشگاه زیر نظر کادر فنی و در حضور حدود 500 هوادار پیگیری کرد.

در این تمرین که مجتبی جباری همچنان به طور انفرادی به بدنسازی می پرداخت، فابیوجانوآریو یکی از بهترین و اماده ترین بازیکنان بود. ضمن اینکه کادر فنی آبی پوشان دقایقی قبل از شروع تمرین در جلسه ای به بررسی شرایط این تیم در فاصله دو روز مانده به برگزاری اولین بازی پرداختند.

یکی از نکات حاشیه ای تمرین روز سه شنبه آبی پوشان شایعه برگشت خوردن چک اول جواد نکونام بود که هواداران در مورد آن صحبت کردند اما گفته می شود پس از آنکه صلاحی معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرد روز چهارشنبه یک میلیارد تومان به حساب این تیم واریز خواهد شد، زمان چک نکونام را عوض کرده اند تا این چک روز پنجشنبه نقد شود.

هواداران تیم فوتبال استقلال که در دور جدید تمرینات استقبال خوبی از شاگردان قلعه نویی داشته اند، در این تمرین پیگیر زمین محل تمرین استقلال در طول ماه مبارک رمضان بودند. مسئولان استقلال در تلاش هستند که زمینی که دارای نور کافی باشد را برای تمرینات بعد از افطار پیدا کنند.

ضمن اینکه تغییر زمان دیدار استقلال در هفته اول لیگ دوازدهم برابر آلومینیوم هرمزگان که به ساعت 22:30 روز جمعه موکول شده است، باعث اعتراض هواداران آبی دوست شد چرا که انها اعتقاد دارند با توجه به آغاز نشدن ماه مبارک رمضان نباید این بازی در چنین ساعتی برگزار شود.

۱۳۹۱/۴/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...