نسخه چاپی

كشتی روسی در مثلث برمودا ناپدید شد

كشتی به خاطر تغییر دائمی مسیر و سرعت جریانهای اقیانوسی ناشی از وزش باد شدید و خاموش شدن موتور نتوانسته از مثلث خارج شود و مكان فعلی آن مشخص نیست.

یک کشتی روسی که قصد داشت رکورد دو بار سفر به دور دنیا را طی یک سال برجا بگذارد در مثلث برمودا گم شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روزنامه اینترنتی روسی «لنتا» روز جمعه هنگام وقوع طوفان، صاعقه ای به این کشتی اصابت کرده که موجب تخریب همه تجهیزات مسیریابی شده و ناخدای کشتی تنها پس از چند روز موفق به برقراری ارتباط با ساحل شده و خبرداده که ملوانان آسیب ندیده اند.

وی در عین حال تاکید کرده که خدمه کشتی به افسانه های مربوط به مثلث برمودا اعتقاد ندارند ولی با این وجود هنگام رعد و برق ابرهایی را مشاهده کرده اند که از آب خارج می شده و به دیوار مه شباهت داشته اند و دایره های درخشانی را هم برفراز اقیانوس دیده اند که به طور ناگهانی ناپدید و ظاهر می شده اند.

براساس این گزارش کشتی به خاطر تغییر دائمی مسیر و سرعت جریانهای اقیانوسی ناشی از وزش باد شدید و خاموش شدن موتور نتوانسته از مثلث خارج شود و مکان فعلی آن مشخص نیست.

این کشتی قصد داشته بعد از برمودا راهی ایسلند شود و طی سیصد و شصت و پنج روز از قطبهای شمال و جنوب عبور کند تا به این ترتیب رکورد جدیدی در زمینه انجام دو سفر دور دنیا طی یک سال به جا بگذارد.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...