نسخه چاپی

انهدام 38 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در خراسان رضوى

فرمانده انتظامى خراسان رضوى گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۴ تن مواد مخدر توسط ماموران انتظامى كشف و ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشى شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار سرتیپ دوم بهمن امیری‌مقدم روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی خراسان‌رضوی که در آموزشگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۱۴ تن مواد مخدر توسط ماموران انتظامی و مرزبانی خراسان رضوى کشف و ضبط و ۳۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر نيز متلاشی شد.

وى افزود: از ديگر اقدامات نيروى انتظامى مى توان به دستگيرى۶۶ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر توسط ماموران مرزبانى و جمع آورى بیش از ۸۰۰ نفر از معتادین متظاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد اشاره كرد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به آغاز هفته نيروى انتظامى بيان كرد: امنيت و سربلندى امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدائی است که در راه نظام جمهوری اسلامى جان خود را فدا كردند و ما امروز شاهد حضور مقتدرانه نيروى انتظامى در جای‌جای مرز‌های استان، جاده ها و شهرها جهت حفظ امنیت هستيم.

وى با بيان اينكه نیروی انتظامی تلاش دارد تا در مسیری حرکت کند که به‌عنوان پلیسی کار‌آمد شناخته شود، ابراز كرد: در همين راستا ماموران و مرزبانان خراسان‌رضوی سخت‌کوشانه در حفظ مرز‌ها در حوزه‌های مختلف استان تلاش مى كنند.

سردار امیری‌مقدم گفت: يكى از اقدامات مطلوب پلیس پیشگیری و معاونت اجتماعی در بخش آموزش و اطلاع رسانی آگاه‌سازی شهروندان بوده تا خود بتوانند از حقوق خود دفاع كنند.

وی با اشاره به تلاش یگان ویژه و یگان امداد در برخورد با اراذل و اوباش و سارقین جهت حفظ امنیت خراسان رضوی خاطر نشان كرد: از ابتداى امسال تاكنون بیش از یک میلیون تماس تلفنی مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ انجام شده که ۶۰۰ هزار مورد آن منجر به انجام عملیات شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی با اشاره به رضايت ۳۷ درصدى شهروندان از عملكرد و اجراى ماموريت هاى پليس كه توسط سامانه ۱۹۷ ثبت شده است، تصريح كرد: يكى از اصلى ترين عوامل تصادفات جاده اى خواب آلودگى است كه امسال نيز متاسفانه ۷۰۰ نفر در حوادث رانندگی درون شهری و جاده‌ای در ۶ ماه گذشته جان خود را از دست داده‌اند.

وى با بيان اينكه تصادفات درون شهری ۸ درصد کاهش در خراسان رضوى كاهش داشته است، تاكيد كرد: متاسفانه تعداد فوتى در تصادفات جاده اى افزايش داشته كه در همين راستا ضرورى است جهت کاهش تعداد تصادف های منجر به فوت در جاده های برون شهری نیز تلاش جدى صورت بگيرد

۱۳۹۴/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...