نسخه چاپی

آغاز تكمیل ظرفیت دوره‌های كارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ انتخاب رشته برای تكمیل ظرفیت دوره‌‌های كارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یك‌شنبه ۱۲ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حسین توکلی درخصوص تکمیل ظرفیت دوره‌های کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها اظهار داشت: برخی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۴ علاوه بر ظرفیت مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته برای پذیرش دانشجو اعلام ظرفیت جدید کرده‌اند.

وی افزود: برخی موسسات آموزش عالی نیز تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی کد رشته محل‌های تحصیلی داشته اند بنابراین داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام و در جلسه حاضر بودند و با توجه به کارنامه اولیه دارای نمره کل بزرگ‌تر یا مساوی یک هستند براساس شرایط دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش درباره ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کد رشته محل‌های تحصیلی که دوشنبه هفته گذشته ۶ مهر ۹۴ بر روی سایت سازمان قرار گرفت از امروز ۱۲ مهر ۹۴ لغایت‌ پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۹۴ می‌توانند برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ داوطلبان پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش براساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط نسبت به انتخاب ۲۰ کد رشته محل اقدام و حداکثر تا پایان‌‌‌‌‌‌ پنج‌شنبه ۱۶ مهر ۹۴ کد رشته محل‌های انتخابی را به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی ثبت کنند.

توکلی افزود:‌آن دسه از داوطلبانی که قبلاً فهرست اسامی آن‌ها به عنوان پذیرفته شده نهایی اعلام شده است در صورت انتحاب رشته در این مرحله و قبولی در یکی از کد رشته‌های امتحانی قبولی قبلی آن‌ها لغو می‌شود.

وی بیان کرد: آن دسته از دواطلبانی که در رشته‌های بورسیه یا دارای شرایط خاص پذیرفته شده‌اند، نمی‌توانند در بخش تکمیل ظرفیت اقدام به انتخاب رشته کنند.

۱۳۹۴/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...