نسخه چاپی

یك اتفاق خوب برای وزنه‌برداری

وزنه‌بردار تیم ملی ایران با دادن تست دوپینگ، یك گام به حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نزدیك شد.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، افسران آژانس بین‌المللی ضد دوپینگ (وادا) در شرایطی به صورت سرزده وارد محل تمرینی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شدند که حضور آنها نه تنها مشکلی برای ملی پوشان ایجاد نکرد بلکه تک تک شاگردان توکلی بدون کوچکترین درنگی با ماموران وادا نهایت همکاری را انجام داده و مو به مو دستورات آنها را برای اخذ تست دوپینگ انجام دادند.

مجید عسگری دردسته 62 کیلوگرم، علی میری و رسول تقیان دردسته 77 کیلوگرم، کیانوش رستمی دردسته 85 کیلوگرم، علی هاشمی و سهراب مرادی دردسته 94 کیلوگرم، سعید محمدپور و نواب نصیر شلال دردسته 105 کیلوگرم و در نهایت بهادر مولایی و بهداد سلیمی در دسته 105+ کیلوگرم 10 وزنه برداری بودند که بلافاصله پس از حضور افسران وادا برای تست دوپینگ حاضر شدند و آزمایش دادند.

تنها غایب این نمونه گیری جابر بهروزی دردسته 69 کیلوگرم بود که او نیز درتهران حضور نداشت و چون روز 5 شنبه هفته گذشته مرخصی گرفته و به زادگاهش بازگشته بود نتوانست در این نمونه گیری وادا حضور داشته باشد.

این موضوع خیلی شفاف توسط سرمربی تیم ملی به افسران وادا اعلام شد و مقرر گردید درصورتی که بهروزی جزو لیست نهایی ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی باشد از او نیز قبل از اعزام به جهانی تست دوپینگ اخذ شده و بعد از آن مجوز حضور در رقابتهای جهانی برایش صادر شود.

حضور سرزده افسران وادا اما یک اتفاق خوب و خوش یمن یکی از امیدهای اصلی کاروان وزنه برداری ایران یعنی سهراب مرادی بود. سهراب مرادی بدلیل اینکه همزمان با محرومیتش بدلیل نامعلوم بازنشسته اعلام شده بود طبق قانون نمی توانست تا زمانیکه تست دوپینگ نداده در رقابت‌های بین المللی شرکت کرده و وزنه بردار فعال اعلام شود، با دادن این تست رسمی دوپینگ که توسط افسران وادا و ماموران فدراسیون جهانی وزنه برداری از او گرفته شد می تواند به آینده امیدوارتر باشد زیرا این تست دوپینگ او را یک گام بلند به رقابتهای جهانی 2015 امریکا نزدیکتر از قبل کرد.

۱۳۹۴/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...