نسخه چاپی

توصیف جالب بشار اسد از رابطه با رهبر انقلاب

رئیس جمهور سوریه درباره نقش رهبری ایران در ایجاد ثبات و حمایت از مردم سوریه در مقابله با تروریسم و داعش ، گفت : اولا رابطه ام با حضرت امام (خامنه ای)؛ رابطه ای برادرانه است و به رغم اختلاف سن اما از یك رابطه برادرانه واقعی برخورداریم.

به گزارش نما به نقل از دانشجو ، رئیس جمهور سوریه درباره نقش رهبری ایران در ایجاد ثبات و حمایت از مردم سوریه در مقابله با تروریسم و داعش ، گفت : اولا رابطه ام با حضرت امام (خامنه ای)؛ رابطه ای برادرانه است و به رغم اختلاف سن اما از یک رابطه برادرانه واقعی برخورداریم، ایشان به لحاظ تاکید بر آرمانها و ارزشها و نیز شفافیت دیدگاه یک شخصیت ویژه ای هستند، این ویژگیها را باید در دولتمردان جویا شد. فکر می کنم که منطبق بودن این ویژگی ها با سیاست ایران وبا ارزشی بودن مردم ایران، یک الگوی جدیدی را در زمینه اقتدار کشورها برای حفظ ارزشها و منافع خود با اتکای به همان ارزشها و بدور از تاکتیکهای سیاسی کوتاه مدت و بدور از فرصت طلبی ارایه کردند.



حضرت امام (خامنه ای) این الگو را در جریان بحران سوریه به طور روشن ارایه کردند، در سیاست ایران نیز ایشان راه حضرت امام خمینی (ره) را ادامه دادند که ایشان نیز آرمانگرائی را متجلی ساختند. سیاست ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی را در چهره این دو بزرگمرد می توان جستجو کرد ، تنها وجه تمایز این است که به طور مستمر در حال ارتقا و پیشرفت است ، سیاست ایران در همه مراحل اصول و مبانی مشترکی دارد، اما در گذر زمان ارتقا پیدا می کند.



البته ایستادگی ایران در کنار سوریه ، خواسته مردمی است ولیکن حضرت امام (خامنه ای) با رهنمودهای خودشان به نهادهای ایرانی که ما در جریان آنها قرار گرفته ایم، نقش محوری در این زمینه برعهده دارند.



رهنمودهای حضرت امام در مورد چگونگی حمایت از نهادی سوریه و حمایت از پایمردی مردم سوریه در جریان این جنگ درنده و در مقابله با تروریسم و کشورهای حامی آن نقش اساسی برعهده دارند.

۱۳۹۴/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...