نسخه چاپی

استفاده از جسد قذافی به عنوان عروسك خیمه شب‌بازی

یك فیلم ویدئوی جدید در اینترنت نشان داده می‌شود كه چگونه مخالفان رژیم سابق لیبی از جسد معمر قذافی به عنوان عروسك خیمه شب‌بازی استفاده می‌كنند.

به گزارش نما ازايسنا، به نقل از روزنامه ديلي ميل، در اين فيلم ويدئويي كه روز دوشنبه در يوتيوب منتشر شد، مخالفان رژيم سابق ليبي از جسد معمر قذافي، ديكتاتور سرنگون شده ليبي به عنوان عروسك خيمه شب‌بازي استفاده كردند.

هنوز جزئيات بيشتري در مورد اين فيلم ويدئويي به طور منتشر نشده است اما به نظر مي‌رسد كه در تاريخ 20 اكتبر سال گذشته يعني روزي كه قذافي دستگير و به قتل رسيد، اين تصاوير ضبط شده است.

در اين فيلم عده‌اي از مردان جوان به پايكوبي در كنار يك خودروي ون مي‌پردازند كه ظاهرا در آن جسد معمر قذافي وجود دارد. يكي از مخالفان رژيم سابق ليبي دست‌هاي جسد را بالا و پايين مي‌كند و به زبان عربي جملاتي را به نقل از جسد مي‌گويد.

چندين فرد ديگر كه در صحنه حضور دارند، در حال فيلمبرداري از اين صحنه با تلفن‌هاي همراه خود هستند. پس از آن جسد قذافي از خودروي ون خارج مي‌شود و بر روي يك برانكارد قرار داده مي‌شود.

اعتراض‌ها عليه معمر قذافي پس از قيام در مصر و تونس در فوريه 2011 آغاز شد. به رغم تلاش نيروهاي وفادار به قذافي براي سركوب مخالفان، اين اعتراض‌ها به جنگ داخلي و در نهايت دخالت نظامي ناتو منجر شد. اين در حالي است كه تحت دخالت ناتو در ليبي، هواپيماهاي آمريكايي يك منطقه پرواز ممنوع بر فراز حريم هوايي ليبي ايجاد و مواضع نيروهاي قذافي را بمباران كردند.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...