نسخه چاپی

توضیحات خانواده هادی نوروزی در مورد فوت او

پس از مراسم ترحیم امروز هادی نوروزی گپ خودمانی با خانواده داغدار وی انجام داده‌ایم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پس از مراسم ترحیم امروز در مسجد امیرالمومنین خانواده و همسر کاپیتان فقید پرسپولیس گفتگو کردند.

ابراهیم زاده همسر مرحوم هادی نوروزی پس از مراسم به خبرنگار ما گفت: هواداران و خانواده فوتبال کشور پرسپولیس و من از تمامی آن‌ها تشکر می‌کنم که در مراسم فوت هادی سنگ تمام گذاشتند.

وی در مورد زندگی آینده‌اش گفت: همه تلاشم بزرگ کردن فرزندانم به نحو احسن است و البته هنوز تصمیم نگرفته‌ام که در تهران بمانم یا به بابل برگردم.

معصومه ابراهییم زاده در ادامه گفت: باور کنید من عدد ۶را نشان ندادم و فقط خواستم حلقه‌ام را نشان بدهم و در این مدت که هادی را از دست دادم استقلالی‌ها بزرگوتری کردند و خیلی از انها ممنونم. گله‌ای از کسی ندارم و کمال تشکر از همراهی مردم در این غم بزرگ را دارم.

همچنین رجبعلی نوروزی عموی مرحوم هادی نوروزی نیز در این باره گفت: هادی همیشه آرزوی جاودانگی داشت و خداوند به خاطر قلب رئوفش وی را جاودانه کرد و تقدیر هادی را طوری رقم زد که همیشه ماندگار بماند.

وی گفت: هادی همیشه مشکلاتش را درون خودش میریخت و بروز نمیداد بهتر است بگویم از سنگ صدا درمی‌اید اما از هادی نمی‌امد.

یکی دیگر از بستگان همسر هادی نوروزی گفت: در این چند روز معصومه بیشتر نگران وضعیت آینده زندگی‌اش و اتفاقی که برایش افتاده بود و تا به حال گله و شکایتی از وی نشنیده‌ام و از همه کسانی که در مراسم هادی کمک کردند تشکر کرد.

وی درادامه گفت: هنوز در مورد برگشتن به بابل تصمیمی نگرفته است و باید در این باره فکر کند. لازم به ذکر است طبق اطلاع ما هادی نوروزی در یک منزل استیجاری زندگی می‌کند.

۱۳۹۴/۷/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...