نسخه چاپی

از همه استقلالی‌ها تشكر و قدردانی می كنم/نباید خانواده هادی را تنها بگذاریم

محسن بنگر در گفتگو با نما: هم قسم شدیم یادگار هادی نوروزی جام را بالای سر ببرد

عکس خبري -محسن بنگر در گفتگو با نما: هم قسم شديم يادگار هادي نوروزي را روي سکو ببريم

بازیكن پرسپولیس گفت:هادی برای همه ما نه تنها یك كاپیتان بلكه یك سنگ صبور بود.

به گزارش نما ،محسن بنگر بازیکن مازندرانی سرخپوشان که ارتباط بسیار نزدیک و حتی خانوادگی با هادی نوروزی داشت، این روزها یکی از متاثرترین بازیکنان پرسپولیس است.در شرایطی که ازدحام جمعیت شرکت کننده در مراسم تشییع در عمل حضور اعضای تیم فوتبال پرسپولیس، هنگام خاکسپاری را غیر ممکن کرد، محسن بنگر که از ابتدا در کنار پیکر هادی و خانواده وی حضور داشت، با چهره‌ای بهت‌زده هنگام خاکسپاری بالای سر کاپیتان سرخپوشان، دوست و هم تیمی خود حضور داشت.زنده یاد هادی نوروزی و محسن بنگر از مدتی قبل، هم اتاقی‌های جدید یکدیگر در اردوهای آماده‌سازی و پیش از بازی بودند و این مساله باعث تحکیم بیشتر روابط آنها شده بود. محسن بنگر پس از مراسم خاکسپاری مرتب این جمله‌ را مطرح می‌کرد؛ اصلا نمی‌دانم از این به بعد چطور باید به اردو بروم و وارد اتاقم بشوم در حالی که هادی دیگر آنجا نیست.  گفتگوی ما را با محسن بنگر بخوانید.

روزهای سختی برای تو و سایر پرسپولیسی ها در حال گذر است؟
سخت ترین روزهای عمرم را سپری می کنم، اتفاقی برای ما افتاد که هیچ کس فکرش را هم نمی کرد، این اتفاق این‌قدر غیر قابل پیش بینی بود که همه مان شوکه هستیم. واقعا نمی دانم چه باید بگویم.

از تمرین روز قبل از حادثه و حال و احوال هادی برایمان بگو؟
همه چیز مثل همیشه بود،‌ هادی آدمی نبود که اگر حتی ناراحتی چیزی داشت بشود از چهره اش فهمید. من که مدتها با او هم اتاقی بودم تا به حال از زبانش گلایه و شکایتی نشنیده بودم. تمرین آخر را هم مثل روزهای دیگر با بهترین شکل انجام داد و به خانه رفت.

گویا شما با هم رفت و آمد خانوادگی هم داشتید؟
بله من با هادی رابطه نزدیکی داشتم و بخصوص از وقتی که در اردوها هم اتاقی شدیم رابطه خارج از محدوده باشگاه هم با هم داشتیم و مثل برادرم او را دوست داشتم.

حال از صبح روز پنج شنبه برایمان بگو که چطور از ماجرا خبردار شدی؟
صبح روز پنج شنبه وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که چندین پیامک و تلفن‌های بی جواب دارم. از چند جای مختلف به تلفنم تماس گرفته بودند و همه چیز کمی مشکوک بود، وقتی پیامک‌ها را خواندم باورم نشد،‌به سایت‌ها مراجعه کردم و خبر را دیدم، بازم باورم نشد،‌به مسئولان باشگاه تماس گرفتم بازم باورم نشد، تا زمانی که به بیمارستان رفتم و خانواده او را دیدم. داخل بیمارستان هم نمی توانستم باور کنم. این قدر این غم برای من بزرگ است که باورکردنش برایم خیلی سخت است.

در تمام مراسم‌های هادی یکی از مغموم‌ترین افراد پرسپولیس بودی؟
هادی برای همه ما نه تنها یک کاپیتان بلکه یک سنگ صبور بود. برای خود من هم که هم اتاقی بود که نمی دانم الان با جای خالی او باید چه کار کنم، در اردوهای بعدی نمی دانم باید چگونه وارد اتاقم شوم وقتی هادی آنجا نیست.

در مراسم های هادی استقلالی ها هم حضور داشتند و اتفاقا حضور پررنگی داشتند؟
من همینجا از همه استقلالی‌ها تشکر و قدردانی می کنم، واقعا همه شان به گردن پرسپولیس و پرسپولیسی ها حق دارند. نمی دانم با چه زبانی باید از آنها تشکر کنم. امروز فوت هادی نشان داد دیگر رنگ‌ها مهم نیستند و کل ایران در غم از دست دادن هادی سیاه‌پوش و عزادار است.

گویا مسئولان پرسپولیس قصد دارند طلب هادی از فصل گذشته و این فصل را به خانواده اش پرداخت کنند؟
این کم‌ترین کاری است که مجموعه پرسپولیس می تواند برای همسر و دو فرزند هادی انجام دهد، نوروزی حق به گردن همه ما دارد و باید به شکلی این دینمان را به او ادا کنیم. مسئولیت همه ما از این به بعد نسبت به خانواده آن مرحوم تازه شروع شده است و نباید خانواده اش را تنها بگذاریم.

بعد از مراسم خاکسپاری پرسپولیس تمرین کرد، حال و هوای تمرین بدون هادی چگونه بود؟
هیچ کس حتی حال راه رفتن هم نداشت، همه این قدر خرابیم که کار برانکو هم برای بازگرداندن تیم به شرایط مسابقه کار سختی دارد،‌آن چنان بهتی در تیم هست که شرایط همه را سخت کرده .

تکلیف پرسپولیس بعد از از دست دادن نوروزی چه می شود؟
هادی که رفت،‌روحش شاد و امیدوارم جایش در بهشت باشد. باید سعی کنیم بعد از این روحیه مان را دوباره پیدا کنیم و کار سختی پیش رو داریم،‌پرسپولیس یک بازیکن معمولی خود را از دست نداد،‌کاپیتان با سابقه خود که یکی از مهره های کلیدی بود را از دست داده است. بچه ها باید بتوانند با تلاش چه از نظر روحی و چه از نظر فنی جبران این مافات را بکنند. هر چند که می دانم کار سختی است.

اما گویا بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی هم قسم شده‌اند؟
بله در تمرین روز گذشته همه بازیکنان هم قسم شدیم با  قهرمانی و کسب جام، هانی را روی سکو ببریم تا به جای پدر جام را بالای سر ببرد. امیدوارم بتوانیم به شرایط مسابقه بازگردیم و بتوانیم به این مهم برسیم.

حرف آخر؟
باز هم به خانواده نوروزی تسلیت می گویم و از خداوند برای تمام بازماندگان آن مرحوم طلب صبر دارم.

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...