نسخه چاپی

جهانبخش و حدنصاب قانونی در تیم كی روش

علیرضا جهانبخش كه روند بهبودی را طی كرده و مقابل اتلتیك بیلبائو هم در لیگ اروپا به میدان رفته بود، دوباره آسیب دیده و به همین دلیل نمی‌تواند تیم ملی را مقابل عمان و ژاپن همراهی كند.

به گزارش نما، جهانبخش در بازی مقابل توئنته در لیگ هلند هم غیبت داشت که دلیلش همین آسیب‌دیدگی بود. بر همین اساس جهانبخش باید در هلند بماند و روند درمان خود را پی بگیرد. به این ترتیب بال ایرانی آلکمار با هماهنگی مسوولان باشگاه و تیم ملی به اردوی عمان نرفت تا دوران مصدومیت را به پایان برساند.

ون‌دربروم، سرمربی آلکمار هم تاکید کرد که حضور این بازیکن مصدوم در ترکیب تیم ملی نمی‌تواند کمکی به ایران کند. پس جهانبخش همین جا می‌ماند تا مراحل درمان و رسیدن به آمادگی را سپری کند.

بر همین اساس علیرضا مثل قبل در هلند می‌ماند تا با تجهیزات پزشکی باشگاه آلکمار و البته تمهیدات کادر پزشکی این تیم پای آسیب دیده‌اش را درمان کند. جهانبخش که از ابتدای فصل در دو بازی برای آلکمار به میدان رفته مترصد فرصتی است تا در ترکیب این تیم حاضر شود و البته بدرخشد. درست مثل فصل قبل که برای نایمخن فوق‌العاده کار کرد و عنوان بهترین بازیکن ژوپیلرلیگ را به خود اختصاص داد.

جهانبخش که اردوی قبلی تیم ملی را برای بازی مقابل گوام و هند از دست داده بود، برای دومین بار در یک ماه گذشته نمی‌تواند ایران را همراهی کند. این می‌تواند شوکی بزرگ برای کی‌روش باشد. برای او که روی بال آلکمار حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

حالا و با توجه به آسیب‌دیدگی جهانبخش، تیم ملی ۲۴ بازیکن در اختیار دارد. ۴ دروازه‌بان و ۲۰ بازیکنی که در دفاع، هافبک و خط حمله بازی می‌کنند. با این حساب، برای بازی مقابل عمان، فقط یک دروازه‌بان خط می‌خورد و سایر بازیکنان در لیست ۲۳ نفره قرار می‌گیرند و روی نیمکت می‌نشینند.

آسیب دیدگی جهانبخش به سود بازیکنان هم پست او شد. آنهایی که استرس خط خوردن از لیست و تماشای بازی از روی سکوهای ورزشگاه سلطان قابوس را داشتند اما حالا با خیال آسوده می‌توانند روی نیمکت بنشینند و امیدوار به حضور در زمین باشند.

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...