نسخه چاپی

كارخانه‌ای: تصویب طرح برجام راه نفوذ دشمن را قانونی می‌كند

رئیس كمیته هسته‌ای مجلس گفت كه با تصویب طرح اجرای برجام در صورت بروز اولین مشكل، دولت می‌تواند مدعی شود كه مجلس توافق را كه یك اقدام داوطلبانه بوده به قانون تبدیل كرده است.

به گزارش نما، ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان ارائه طرح اقدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام را اشتباهی استراتژیک خواند و گفت: دشمن برای نفوذ سیاسی و اقتصادی از قبل برجام برنامه‌ریزی دقیق و هدفمندی انجام داده است.

*تصویب طرح اجرای برجام راه نفوذ دشمن را قانونی می‌کند

وی تصویب طرح یک فوریتی قدام متناسب و متقابل ایران در اجرای برجام را در تداوم قانونی کردن برنامه دشمن برای نفوذ در انقلاب اسلامی به بهانه مذاکرات هسته‌ای برشمرد.

*مجلس با تصویب طرح، متهم به بستن دست دولت خواهد شد

کارخانه‌ای با اشاره به اینکه با تصویب این طرح و به بیان دیگر برجام ـ که دولت از ارائه آن به صورت لایحه به مجلس خودداری کرد ـ در صورت بروز اولین مشکل دولت می‌تواند مدعی شود که مجلس توافق را که یک اقدام داوطلبانه بوده به قانون تبدیل کرده است، گفت: در این صورت، دولت می‌تواند ادعا کند مصوبه مجلس، دست دولت را در اجرای داوطلبانه توافق بسته است چرا که طرحی را که دولت مخیر به اجرای داوطلبانه آن بود به قانون شده است.

کارخانه‌ای با این پرسش که چرا باید مجلس توافقی را تصویب کند که طی آن تحریم‌ها لغو نمی‌شود و قریب به اتفاق آنها صرفاً تعلیق خواهد شد، گفت: مجلس در این صورت راه نفوذ دشمن را به قانون تبدیل می‌کند.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی گفت: بر نمایندگان انقلابی و هوشمند ملت است که قاطعانه طرح اقدام متناسب دولت برای اجرای برجام را رد کنند.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...