نسخه چاپی

نوحه‌خوانی مربی فوتبال بر سر مزار هادی نوروزی

مربی كهنه كار فوتبال ایران امروز با حضور بر سر مزار زنده یاد هادی نوروزی برای او نوحه خوانی خواهد كرد.

به گزارش نما، عصر امروز چهارشنبه پیشکسوتان فوتبال استان‌های فارس، خوزستان، گیلان و مازندران بر سر مزار کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا خواهند کرد و غلامحسین پیروانی، مربی کهنه کار فوتبال کشورمان نیز نوحه خوانی می‌کند.

محمد رامشگر اولین مربی هادی نوروزی که وی را از کشتی به فوتبال آورد و این روزها پیوسته در کنار خانواده هادی نوروزی است، با اعلام این مطلب گفت: مرحله نهایی مسابقات قهرمانی پیشکسوتان ایران به میزبانی قائمشهر برگزار می‌شود و به همین دلیل چهار تیم منتخب پیشکسوتان استان‌های فارس، خوزستان، گیلان و مازندران اینجا حضور دارند. این عزیزان قرار است ساعت 15 امروز چهارشنبه ابتدا برای عرض تسلیت و همدردی با خانواده هادی نوروزی در منزل پدری وی حضور پیدا کنند و پس از آن بر سر مزار حضور یابند. فکر می‌کنم آقای غلامحسین پیروانی هم که خود از مداحان اهل بیت (ع) هستند، بر سر مزار نوحه بخوانند.

وی درباره برنامه شب هفتم نیز ادامه داد: این مراسم فردا پنجشنبه از ساعت 14 بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی انجام خواهد شد و هیأت‌های مذهبی و محلات اطراف کپورچال در قالب دسته‌هایی که به راه خواهد افتاد بر سر مزار حاضر می‌شوند. معمولا اینطور است که جریان این مراسم، نوحه خوانی، ابراز همدردی با خانواده مرحوم و همچنین ذکر خاطراتی از وی صورت می‌گیرد.
منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...