نسخه چاپی

آخرین وضعیت درمان حجاج بستری شده

وزیر بهداشت درعیادت از حجاج بیمار و مصدومان فاجعه منا كه در بیمارستان شهدای یافت آباد بستری هستند، گفت: 21 نفر از حجاج مشكل تنفسی داشتند و خوشبختانه تست آزمایش همگی آنها منفی بوده است.

به گزارش نما، دکتر سیدحسن هاشمی در جمع خبرنگاران در این بیمارستان گفت: اکثر قریب به اتفاق مصدومین در شرایط مطلوب به سر می‌برند و تا فردا مرخص خواهند شد.

وی افزود: از میان مصدومین ایرانی فاجعه منا تنها یک نفر در مکه مانده است که امشب به تهران اعزام می‌شود و کسانی هم که در حال حاضر در بیمارستان شهدای یافت‌آباد بستری هستند رو به بهبودی‌اند. فقط تعداد کمی از آنها به خدمات بیشتر نیاز دارند که متخصصین بیمارستان در حال خدمات‌رسانی به آنها هستند و مصدومین سایر شهرها نیز بزودی به شهر خود منتقل می‌شوند.

وزیر بهداشت گفت: 21 نفر از زائرین ایرانی مشکل تنفسی داشتند و مشکوک به کرونا ویروس بودند که با توجه به آزمایشات انجام شده خوشبختانه هیچکدام از آنها به این ویروس آلوده نبوده و تست همه آنها منفی بوده است و همکاران من در حال انجام مقدمات ترخیص آنها هستند.

بنابر اعلام وب‌دا، هاشمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ مشکلی در کشور از بابت کرونا ویروس وجود ندارد و تمهیدات لازم برای بازگشت سایر حجاج به کشور نیز در مبادی ورودی کشور اتخاذ شده است.

وی افزود: همه بیمارانی که از مکه به تهران منتقل شده‌اند در این بیمارستان بستری شده‌اند که امکانات خوبی برای رسیدگی و اقدامات لازم در آن فراهم شده است.
منبع: ایسنا

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...