نسخه چاپی

صحبت‌های هادی نوروزی چند روز پیش از مرگ

مهاجم تیم فوتبال سایپا گفت: هادی ۶ روز قبل از مرگش در منزل من میهمان بود و فشار‌های روانی زیاد روی خودش و پرسپولیس صحبت كرد.

به گزارش نما، رضا نوروزی در مورد درگذشت هادی نوروزی، گفت: شش روز از درگذشت هادی می‌گذرد و من هنوز این خبر را باور نکرده‌ام و فکر می‌کنم نوروزی زنده است. من با هادی خیلی صمیمی بودم و رفت و آمد خانوادگی داشتم و در نفت تهران هم با او هم اتاق بودم. درگذشت هادی نوروزی همه را اذیت کرد و فوتبال بغض کرد.

وی در مورد اینکه هادی نوروزی از باشگاه نفت هم طلبکار بوده گفت: بله باشگاه نفت 100 میلیون تومان به او بدهکار است و قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم قول داده که بدهی این بازیکن فقید را پرداخت کند. به هر حال خانواده‌اش بعد از رفتن هادی در تنگنا قرار گرفته و باید به آنها کمک کرد.

نوروزی با اشاره به اینکه هادی 6 روز قبل از درگذشتش میهمان او بوده گفت: او تقریبا یک هفته قبل از مرگش در خانه من میهمان بود و درددل می‌کرد و از فشارهای روانی زیاد روی خودش و تیم صحبت می‌کرد و اینکه چقدر استرس دارد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در مورد وضعیت این باشگاه و شرایط مالی، گفت: مسائل مالی قابل حل است و مشکل خاصی نیست. ما بعد از دو برد مقابل پرسپولیس و فولاد در وضعیت مناسبی هستیم و می‌خواهیم همین روند را ادامه بدهیم.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...