نسخه چاپی

دخالت نظامی روسیه در سوریه لرزه به اندام تروریستها انداخت

«ریاض حداد» با اشاره به دخالت نظامی روسیه در سوریه تصریح كرد: حملات هوایی روسیه به داعش، لرزه به اندام اعضای این گروه تروریستی انداخت زیرا آنها به خوبی می دانند كه روسیه در حملات خود كاملا جدی است.

به گزارش نما ، مهر به نقل از خبرگزاری سانا نوشت: «ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه با اشاره به عملیات نظامی مسکو در سوریه تأکید کرد: دخالت نظامی روسیه در سوریه و حملات آن به تروریست های داعش، لرزه به اندام اعضای این گروه تروریستی انداخته است.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه تصریح کرد: تروریست های داعش به خوبی می دانند که روسیه در حملات خود کاملا جدی و قاطعانه عمل می کند.

سفیر دمشق در مسکو اظهار داشت: همزمان با حملات هوایی ارتش روسیه به مواضع و مراکز وابسته به داعش در سوریه، عملیات ارتش و نیروهای مردمی علیه اعضای داعش تشدید شده است.

حداد تأکید کرد: جنگنده های روسی پیش از آنکه مواضع داعش را هدف قرار دهند، اقدام به شناسایی دقیق محل تجمع تروریست های می کنند تا ضربات مهلکی را بر پیکره آنها وارد آورند.

وی با بیان اینکه جنگنده های روسی مکان های حضور مخالفان دولت را بمباران نمی کنند، تصریح کرد: تنها مکانهایی که تروریست های داعش، جبهه النصره و دیگر گروه های تکفیری در آنجا تجمع می کنند، هدف قرار می گیرند.

۱۳۹۴/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...