نسخه چاپی

افزایش امضاء طرح دریافت عوارض از تنگه هرمز

تاكنون بین 130 تا 150 امضا برای طرح دریافت عوارض از كشتی عبوری از تنگه هرمز جمع آوری شده و این طرح هفته آتی تقدیم هیئت رئیسه می گرددو با دو فوریت در صحن مطرح می شود.

عضو كميسيون امنيت ملي با اشاره به طرح نمايندگان براي دريافت عوارض از كشتي هاي عبوري از تنگه هرمز گفت: اين طرح تاكنون بين 130 تا 150 امضا دارد كه هفته آتي و با قيد دو فوريت تقديم هيئت رئيسه مي گردد.

اسمعيل كوثري نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح نمايندگان براي دريافت عوارض از كشتي‌هاي عبوري از تنگه هرمز گفت: طبق قانون بين المللي جمهوري‌اسلامي مي تواند از كشتي‌ها و نفت‌كش‌هاي عبوري از تنگه هرمز عوارض دريافت كند چراکه اين کشتي‌ها از محدوده آبي ايران هم عبور مي‌کنند.

وي افزود: مجلس از حق و منافع ملي خود نمي گذرد و اين طرح را پس از بررسي هاي دقيق مطرح كنند.

اين عضو كميسيون امنيت ملي در ادامه تصريح كرد: تاكنون بين 130 تا 150 امضا براي طرح دريافت عوارض از كشتي عبوري از تنگه هرمز جمع آوري شده و اين طرح هفته آتي تقديم هيئت رئيسه مي گرددو با دو فوريت در صحن مطرح مي شود.

وي خاطرنشان كرد: ممنوعيت عبور كشتي ها و نفت‌كش‌هاي متعلق به تحريم كننده جمهوري اسلامي ايران در مرحله بعدي اقدامات است كه در صورت دستور مقام معظم رهبري و موافقت شوراي عالي امنيت ملي اجرايي مي شود.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...