نسخه چاپی

اتحادیه اروپا مهاجران غیر قانونی را اخراج می كند

كشورهای عضو اتحادیه اروپا در پی بحران مهاجران و سیل عظیمی از جمعیت آوارگان در كشورهای اروپایی درصدد پالایش این افراد هستند.

به گزارش نما به نقل از رویترز، در ماههای گذشته هزاران نفر از مهاجران کشورهای خاورمیانه از مرزهای شرقی وارد خاک اروپا شده اند که گفته می شود در میان آنها افرادی وجود دارد که جنگ عامل اصلی ترک وطنشان نبوده است.

کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پی بحران مهاجران و سیل عظیمی از جمعیت آوارگان در کشورهای اروپایی درصدد پالایش این افراد هستند. اتحادیه اروپا گفته است مهاجرانی را که به دلایل اقتصادی از کشورهای خود به سمت اروپا آمده اند، به کشورهای خود بازمی گرداند.

کشورهای اروپایی در نشست اخیر در بروکسل طرحی را تصویب کردند که طبق آن یک کمیته بررسی علل ترک مهاجران تشکیل می شود که قرار است تفاوت بین کسانی که به خاطر امنیت جانی از وطن خود آواره شده اند را با دیگر مهاجران تشخیص دهد.

بر اساس سند اتحادیه اروپا این کشورها قصد دارند با ورود افرادی که به دلیل مشکلات اقتصادی راهی اروپا می شوند بطور جدی تر برخورد کنند. در تلاشی جدید برای مقابله با مهاجران اقتصادی، وزیران مسئول سیاست های مهاجرتی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا روز پنجشنبه در لوکزامبورگ دیدار می کنند.

بر اساس آخرین آمارهای کمیسیون مهاجران اتحادیه اروپا، قرار است کشورهای عضو این اتحادیه تمام کسانی را که به صورت غیر قانونی وارد این کشورها شده اند اخراج کنند.

منبع: مهر

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...