نسخه چاپی

امیدواریم آل‌سعود از دنیا محو شود

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینكه امیدواریم آل‌سعود از دنیا محو شود، گفت: حجاج با لب تشنه و مظلومانه در منا بر اثر بی‌كفایتی، سوء تدبیر و عمد كشته شدند.

به گزارش نما، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه‌قضایئه مرکز استان مازندران، اظهار کرد: حضور اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در استان مازندران موجب برکت در دیار علویان شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه جامعه مدرسین در ایام دهه ولایت در دیار علویان را به فال نیک می‌گیریم، افزود: امیدواریم نتیجه این اجلاسیه برای استان‌های شمالی کشور مایه خیر و برکت باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت به‌مناسبت فاجعه غم‌بار منا، بیان کرد: فاجعه منا برای جامعه مسلمانان جهان مصیبت بزرگی است که به آسانی از یاد نمی‌رود.

این مسئول با اشاره به اینکه عمق فاجعه منا هر روز در حال افزایش است، ادامه داد: حجاج با لب تشنه و مظلومانه در منا بر اثر بی‌کفایتی، سوء تدبیر و عمد کشته شدند.

طبرسی با بیان اینکه عربستان با فاجعه منا مسلمانان کل جهان را داغدار کرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم آل‌سعود و آل یهود از دنیا محو شوند.

وی با تاکید بر اینکه کمیته حقیقت‌یاب باید ایجاد شود و علت این حادثه را مشخص کند، تصریح کرد: اگر وضعیت حج اینگونه باشد، نرفتن آن بهتر از رفتن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه بی‌کفایتی آل‌سعود در فاجعه منا مشخص شد، اظهار کرد: عربستان باید از مسلمانان جهان عذرخواهی کند.

این مسئول با بیان اینکه سه کمیته این اجلاسیه مسائل روز ایران و استان‌های مورد نظر را احصا کردند، اضافه کرد: فعالیت اجلاسیه جامعه مدرسین ارزشمند است و امیدواریم هرچه زودتر حاصل آن را در جامعه شاهد باشیم.

طبرسی با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای ملت ایران نعمت بزرگی است، افزود: هیچ جای دنیا نمی‌توانند جامعه را با این همه هجمه و دشمنی مدیریت کند.

وی با اشاره به اینکه مازندران و علمای حاضر در این استان در طول تاریخ ولایی بودند، گفت: برای اخلاق و تهذیب در مدارس یک کتاب تدوین شود.

منبع: خبرگزاری فارس

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...