نسخه چاپی

انتخاب اهداف روسیه با هماهنگی ایران

رئیس اداره كل عملیات ستادكل نیروهای مسلح روسیه اعلام كرد اهداف جنگنده‌های روسی برای بمباران با استناد به داده‌های اطلاعاتی بغداد، تهران و دمشق، انتخاب می‌شوند.

به گزارش نما رئیس اداره کل عملیات ستادکل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد اهداف جنگنده‌های روسی برای بمباران با استناد به داده‌های اطلاعاتی بغداد، تهران و دمشق، انتخاب می‌شوند.

به نقل از «روسیا الیوم»، سپهبد «آندره کارتاپولوف» رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، امروز در گفت‌وگویی مطبوعاتی در مسکو اعلام کرد «همه اهداف بمباران‌ها به دقت بررسی می‌شوند و در این راستا، از داده‌های اطلاعاتی ماهواره‌ای، الکترونیکی و بی‌سیمی و تمام تصاویر گرفته شده توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می‌شود. ما همچنین از داده‌های اطلاعاتی عوامل مخفی سوریه، ایران و عراق استفاده می‌کنیم.»

سپهبد کارتاپولوف افزود: «پس از تحلیل اطلاعات موجود، بمباران به صورت شبیه‌سازی رایانه‌ای انجام می‎شود و سپس در خصوص بمباران اهداف تصمیم‌گیری می‌شود.»

روسیه از سی‌ام سپتامبر عملیات نظامی خود علیه تروریست‌ها در سوریه را به درخواست نظام دمشق آغاز کرده است. از آغاز عملیات تاکنون 112 حمله هوایی علیه مواضع تروریست‌ها از جمله مراکز فرماندهی، مقر آموزشی و انبارهای تسلیحاتی آنها صورت گرفته است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...