نسخه چاپی

گلپایگانی: نباید به امریكا اعتماد كرد‌

این مسئول با بیان اینكه عربستان و اربابانش در منطقه آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری در چند روز گذشته فرمودند مذاكره با آمریكا ممنوع است؛ بنابراین نباید به این دولت جنایتكار اعتماد كرد.

به گزارش نمارئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کارنامه سیاه آل‌سعود در برابر همه مسلمانان روشن است، گفت: سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد سخت و خشن موضع عربستان را تغییر داد.

حجت‌الاسلام محمد محمدی‌گلپایگانی صبح امروز در هفتمین اجلاسیه منطقه‌ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مجتمع فرهنگی و آموزشی قوه‌قضائیه مرکز استان مازندران با ابلاغ سلام گرم مقام معظم رهبری به این اجلاسیه، اظهار کرد: نقش رهبری در سر بزنگاه‌ها مانند موضع‌گیری در فاجعه منا روشن می‌شود.

وی با بیان اینکه چند‌ هزار مسلمان در فاجعه منا بر اثر بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل‌سعود جان خود را از دست دادند، افزود: عربستان حتی در تحویل جنازه کشته‌شدگان فاجعه منا کارشکنی کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه کارنامه سیاه آل‌سعود در برابر همه مسلمانان روشن است، ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری در زمینه برخورد سخت و خشن موضع عربستان را تغییر داد.

این مسئول با بیان اینکه عربستان و اربابانش در منطقه آسیب‌پذیر هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در چند روز گذشته فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است؛ بنابراین نباید به این دولت جنایتکار اعتماد کرد.

محمدی‌گلپایگانی با اشاره به اینکه باید وضعیت قبل از انقلاب را برای مردم تبیین کنیم، تصریح کرد: جوانان امروزی از وضعیت قبل انقلاب اطلاع ندارند و روحانیون باید مشکلات قبل انقلاب و امکانات بعد از انقلاب را به مردم و جامعه بیان کنند.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که به نفع اسلام است باید بر زبان ما جاری شود، گفت: امیدواریم رضایت خداوند و حضرت مهدی (عج) کسب کنیم.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...