نسخه چاپی

وزیر دفاع: هیچ بیگانه‌ای حق تجاوز به كشور را ندارد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: قدرت نظام ما شهدا هستند و امروز ما با بازماندگان همان شهدا توانسته‌ایم سپر دفاعی بزرگی درست كنیم كه هیچ بیگانه‌ای حق تجاوز به ما را ندارد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، مراسم یادواره شهدا هشت سال دفاع مقدس شهر هشتگرد ساوجبلاغ با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امت حزب‌الله ، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مسئولان استانی و شهرستانی در مسجد جامع شهر هشتگرد برگزار شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا یکی از راه‌هائی است که سبب زنده نگه‌داشتن یاد شهدا می‌شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، آمریکا را غیرقابل اعتماد بیان کرد و گفت: قدرت نظام ما شهداء هستند و امروز ما با بازماندگان همان شهدا توانسته‌ایم سپر دفاعی بزرگی درست کنیم که هیچ بیگانه‌ای حق تجاوز به ما را نخواهد داشت.

سردار حسین دهقان با اشاره به اقتدار و استحکام مواضع مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان افزود: دشمن بر این باور است که هر چه از لسان مبارک فرمانده کل قوا بیان شود صحیح است و عملی شدن آن بعید نیست و این را ما در 8 سال دفاع مقدس به دشمن نشان دادیم.

۱۳۹۴/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...