نسخه چاپی

فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون +خلاصه فیلم

فیلمهای سینمایی و تلویزیونی « عقاب» ، « دو خرمای نارس» / « رامونا و بیزوس » ، « خرگوش كیك پز» ، «ملكوت » / «تپه هارلی » ، «زنده از پیپلی»، « ناپدید شدن در خیابان هفتم» ، «سقوط آزاد » ، «تاریكی» ، « رسم مانده» / « فرشته ای برای می » ، « وقتی تو خواب بودی » / « یوز » ، « شكارچی ترول» ، « لری كراون» / « چشم آفتاب » ، « ملك پدری » / « در جستجوی نمو» ، « خدمتگزار شهر» ، « رفیق بد» و« اژدها تـونو چـطور آمـوزش بدین » « كلاه چرمی ها »/ و«كسی اینجاهست » پنجشنبه و جمعه 29 و 30 تیرماه ازشبكه ¬های یك ، دو ، سه ، چهار، تهران ، شما ،نمایش وآموزش پخش میشـود .

شـبـکـه یــک

فیلم سینمایی «عقاب» به کارگردانی کوین مک دونالد ، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 22 از شبکـه یک سیما پخش می شــود.

دراین فیلم خواهید دید: " مارکوس " فرمانده جوان رومی که فرماندهی یک دژ قدیمی در انگلستان را بر عهده می گیرد. طی چند عملیات موفقیت آمیز، توسط سنای روم بازنشته شده و خانه نشین می شود. پدر" مارکوس " فرمانده ارشد لژیون نهم روم است که پانزده سال قبل از همه این اتفاقات به انگلستان حمله کرده و پس از، از دست دادن پنج هزار سرباز،عقاب طلایی را که سمبل و نماد روم بوده ، به ارتش دشمن واگذار کرده است. این ماجرا که نام خانوادگی آنها رابسیار منفورنموده باعث عذاب وجدان "مارکوس" می شود.
فیلم سینمایی « عقاب» با بازی چَنینگ تتوم و جیمی بل، محصول سال 2011 درکشورهای آمریکا و انگلیس ساخته شده است .

فیلم تلویزیونی « دو خرمای نارس» جمعه 30 تیرماه ساعت 16 ازشبکـه یک سیما روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی سیما، درخلاصه داستان فیلم آمده : شكوه سينايي بعد از سالها تدريس بازنشسته مي شود. حالا او همه وقتش را صرف كارهايي مي كند كه هميشه آرزويشان را داشته است. اما آشنایی او با پسر بچه اي به نام زهير كه براي تحقق روياهايش تلاش مي‌كند همه چيز را تغييرمي دهد. او كه درمسيري كاملا متفاوت و غيرمنتظره افتاده مجاب مي‌شود كه به زهير در رسيدن به آرزوهايش كمك كند و با اين كار به نوعي در لذت تحقق آرزوهاي او سهيم گردد.
فاطمه گودرزي و مهتاج نجومي درفیلم تلویزیونی « دو خرمای نارس» به کارگردانی مجید امامی و تهیه کنندگی احمد زالي به ایفای نقش پرداخته اند .

شـبـکـه دو

فیلم سینمایی « رامونا و بیزوس » به کارگردانی الیزابت آلن وتهیه کنندگی دنیس دی نوی ، با بازی سلنا گومز، جوئی کینگ و سیرا مک کورمیک، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 14:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

درخلاصه داستان فیلم سینمایی « رامونا و بیزوس» محصول سال 2010 کشورآمریکا آمده است : رامونا دختر کوچک و دوست داشتنی است که خیال پردازی های او زبانزد عام است. خانواده ی کوییمبی به تازگی بدلیل اینکه پدرخانواده شغل خود را از دست داده است ،دچار مشکلات مالی شده اند. بنحوی که مادر خانواده با زحمت شغلی پاره وقت پیدا می کند تا بتواند مانع از فروپاشی خانواده شود و همچنین بتوانند خانه ای را که در آن زندگی می کنند حفظ کنند. رامونا دختر کوچک خانواده سعی می کند هرطورکه شده به خانواده کمک کند، اما کوچکتر از آن است که کسی به حرف هایش توجه کند و همچنین خانواده کوییمبی درحال حاضرمشغله های ذهنی فراوانی دارند و نمی توانند وقت کافی برای او بگذارند.

انیمیشن « خرگوش کیک پز » به کارگردانی لیجون سان و تهیه کنندگی لیجونگ سان و الیوت تانگ ، جمعه 30 تیرماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما پخش می شود.
در انیمیشن « خرگوش کیک پز » محصول سال 2011 کشورچین می بینیم :"شیفو" که فرمانروای ورزش کانگ فواست ازشاگردش" بیگی" می خواهد به پیش دخترش " پونی" برود و نامه ایی را که پدر برای او فرستاده به او بدهد. و ازپونی بخواهد به پیش پدر باز گردد. بعد ازرفتن بیگی افراد شروری به سر دستگی " اسلش" به فرمانروا شیفو حمله می کنند . آنها می خواهند نشان استادی را از شیفو بگیرند، اما بعد از اینکه موفق به گرفتن نشان نمی شوند. شیفو را با سمی مسموم می کنند و از آنجا می روند .

فیلم تلویزیونی « ملکوت » به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی محسن شايان فر ، جمعه 30 تیرماه ساعت23 ازشبکه دو سیما روی آنتن ¬می¬ رود.
داستان فیلم بابازی محمدرضا شریفی‌نیا، پروانه معصومی، احمد نجفی، رضا رویگری و علی دهکردی درمورد حاج فتاح مرد ثروتمندی است که در روزهای اول ماه رمضان تصادف کرده به کما می رود و در بیمارستان بستری شده است. او مورد لطف و عنایت خدا قرار می گیرد و توسط یک مأمور از طرف خدا به پاکسازی اعمال زشت دنیوی خود می پردازد. حاج فتاح در دوران جوانی همسر دیگری داشته است که پس از مدتی آن را رها کرده و همسر دیگری اختیار می کند، که پزشک حاج فتاح پس از کنکاش متوجه می شود که پسر واقعی او می باشد و کلیه ثروت حاج فتاح متعلق به مادر اوست.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « تپه هارلی » به کارگردانی دان موست ، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 11 ازشبکه سه سیما بازپخش می شود .
فیلم سینمایی «تپه هارلی » با بازی کریستوفرهانکینس و کریستین دور،محصول سال 2011 در کشورآمریکا ساخته شده است .

فیلم سینمایی « زنده از پیپلی » به کارگردانی آنوشا ریزیوی و با بازی اومکار داس مانیک پوری و راگ هاویر یاداف ، محصول سال 2010 کشور هند ، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: ناتا و بودتیا دوبرادر فقیر کشاورز هستند که به علت نداشتن سرمایه ازبانک وام می گیرند، اما محصول بدست آمده کفاف بدهی های آنها را نمی دهد و بانک می خواهد زمین آنها را تصاحب کند. دو برادر به هر در ی می زنند، نمی توانند پول تهیه کنند ،اما آنها می شنوند که دولت به هرکشاورزی که خودکشی کند صد هزار روپیه می دهد.

فیلم سینمایی « ناپدید شدن در خیابان هفتم» به کارگردانی برود اندرسون و تهیه کنندگی تاو کریستنسن، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 23:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده :خاموشی وسیعی در شهردیترویت آمریکا رخ می دهد وتمام شهردرتاریکی فرو می رود. درطول تاریکی تمامی افرادی که درشهربوده اند به طور مرموزی ناپدید می شوند و جزلباسهایشان چیزی باقی نمی ماند. تعداد انگشت شماری ازآنها باقی می مانند که درمی یابند تنها راه نجات ماندن درنور و پرهیزازسایه ونقاط تاریک است.
هایدن کریستنسن و تاندی نوتون درفیلم سینمایی « ناپدید شدن در خیابان هفتم» محصول سال 2010 کشورآمریکا ، به عنوان بازیگران اصلی ایفای نقش کرده اند .

فیلم سینمایی « سقوط آزاد» به کارگردانی جورج مونتسی ،محصول سال 1995 کشورهای کانادا و آمریکا، جمعه 30 تیرماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما باز پخش می شود .
دراین فیلم با بازی ویلیام دووان و اسکات هایلند به عنوان بازیگران اصلی بازی کرده اند.

فیلم سینمایی « تاریکی » به کارگردانی سانجی لی لا ، جمعه 30 تیرماه ساعت 14:30 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

درخلاصه داستان فیلم آمده : خانواده مك نلي صاحب فرزندي استثنايي (نابينا و ناشنوا) مي شوند، او را ميشل نامگذاري مي كنند و چون راه مناسبي براي تربيت او نمي يابند از آقاي ساهايي(معلم بچه هاي استثنايي) تقاضاي كمك مي كنند. او به خانه آنها آمده و به شيوه خود به تعليم ميشل مي پردازدو بالاخره موفق به اين كار مي شود و ميشل را تا مدارج تحصيلي دانشگاهي همراهي مي كند.

فیلم سینمایی « تاریکی » با بازی رانی موکرچی و آمیتا باچان ، محصول سال 2005 در کشورهند ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « رسم مانده» به کارگردانی داوود موثقی و تهیه کنندگی محسن دانشور،جمعه 30 تیرماه ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود .
داستان فیلم تلویزیونی « رسم مانده» با بازی سیاوش طهمورث، افسانه ناصری و شهرام عبدلی ازاین قراراست که : سهراب محيط بان يک روستاست که دائم با شکارچيان و قاچاقچيان درگير مي شود.پسرش هم روزمزد کارخانه اي در آنجاست.سهراب با صمد پسر جواني که هم سن پسرش است به علت دستگيري يکي از بستگانشان درگير است. صمد از مقصود دعوت مي کند تا با او کشتي بگيرد .سهراب تصميم مي گيرد خودش به جاي وي به گود برود ولي درست همان روز در محيط باني کشته مي شود و مبلغ زيادي پول در اطاق او پيدا مي شود.

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « فرشته ای برای می » به کارگردانی هارلی کوک لیس ، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 16 ازشبکه چهارسیما بازپخش می شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده : تام پسرجوانی است که با خانواده خود ناسازگاری دارد و نمی تواند با پدر و مادر خود ارتباط برقرار کند، او در یکی از روزها برحسب تصادف درماشین زمانی قرار گرفته و به پنجاه سال قبل ،جنگ جهانی دوم می رود . او با دخترکوچکی به نام « می» برخورد می کند که درجنگ خانواده اش راازدست داده وبسیار ضعیف وبی پناه است.
جولی کوکس و شارلوت واک فیلد درفیلم سینمایی « فرشته ای برای می » محصول سال 2002 کشورانگلستان به ایفای نقش پرداختند .

فیلم سینمایی « وقتی تو خواب بودی» جمعه 30 تیرماه ساعت 20:30 درقالب برنامه « سینما 4» ازشبکه چهارسیما پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازی بیل پولمن و ساندرا بلوک آمده : لوسی ، دختربلیط فروش در حالی که از زندگی یک نواخت و کسل بارش خسته شده است ؛ در آرزوی ازدواج با مشتری ثروتمند و همیشگی اش به سرمی برد که ازقضا روزی به وی حمله شده ؛ مجبورمی شود مرد را نجات دهد. پیترکه مورد چند سارق واقع شده؛ توسط لوسی نجات یافته و به کما می رود .
فیلم سینمایی « وقتی تو خواب بودی » محصول سال 1995 به کارگردانی جان ترتل تاب درکشورآمریکا ساخته شده است .

شـبـکـه تـهــران

انیمیشن « یوز » به کارگردانی علیرضا کاویان راد، ، پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 13:30 درقالب برنامه «تماشاخانه» از شبکه تهران روی آنتن می رود.

داستان انیمیشن « یوز » درمورد حیوانات حیات وحش ایران است که کم کم روبه نابودی رفته اند. از جمله یوز ایرانی که درخراسان موجود بوده است و حالا تعدادشان روبه افول است . این انیمیشن به صورت دو بعدی و طراحی دستی درمرکزپویانمایی صبا تولید شده است.

40 دقیقه بامداد روزجمعه 30 تیرماه فیلم سینمایی « شکارچی ترول» به کارگردانی اندرو اوردال، ازشبکـه تهران بازپخش می شود.
اوتو چیرسن ، روبرت استاتنبرگ ،نوت ناروم و توماس آلف لارسن درفیلم سینمایی « شکارچی ترول» محصول سال 2010 کشورنروژ بازی کرده اند .

فیلم سینمایی « لری کراون» به کارگردانی تام هنکس، جمعه 30 تیرماه ازشبکـه تهران پخش خواهد شد.

درخلاصه داستان فیلم با بازی تام هنکس،جولیا رابرتز، سارا موهونی و رکسانا اورتگا آمده: لری کراون به بهانه اینکه تحصیلات دانشگاهی ندارد از محل کارش اخراج می شود.به همین خاطر تصمیم می گیرد در رشته ای دانشگاهی تحصیل کند و رشته ای اقتصادی را انتخاب می کند که درسی به نام سخنرانی و ارتباطات دارد. استاد این درس زنی به نام مرسی تینو است . زنی بد اخلاق که کلاس بسیار کم طرفداری دارد و به نظر می رسد که در هر دو وجه شغلی و شخصی شکست خورده است.

فیلم سینمایی « لری کراون» محصول سال 2011 درکشورآمریکا ساخته شده است.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « چشم آفتاب» پنجشنبه 29تیرماه ساعت 22:30 ازشبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : درحین کاوش های شهر سوخته استان سیستان و بلوچستان گروه اکتشاف به شی عتیقه ای برمی خورد که متعلق به چهارهزارسال قبل است . ساسان امیری دانشجوی الکترونیک و نفراول کنکور که خود را در قالب کارگر درگروه کاوش جا زده است ، سعی می کند به گونه ای این شی عتیقه را که اکنون شهرت جهانی پیدا کرده است، به دست آورد و آن را به قاچاقچیان بین المللی بفروشد.
رضا خداد بیگی، محمد رضا فروتن ، حسن مخمر و محمود عزیزی ازبازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « چشم آفتاب» به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی مجید افضلی می باشند .

فیلم تلویزیونی « ملک پدری » جمعه 30 تیرماه ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده : پدری پیر ازغم اعتیاد فرزندش ساسان سکته می کند . او پس از بهبودی نسبی شرطی برای اعضای خانواده تعیین می کند . مبنی بر این که هرکس پسرش را از اعتیاد برهاند خانه ای ویلایی به او به ارث می رسد.

سید رضا حسینی ،کیانوش گرامی ، فریده دریامج ،علی ابوالحسنی ،عزت اله رمضانی فر،عبدالهادی محقق ومژگان ترانه درفیلم تلویزیونی « ملک پدری » به کارگردانی رسول صانعی و تهیه کنندگی ایرج سعدی ازتولیدات صداوسیمای مرکزهمدان به ایفای نقش پرداختند .

شـبـکـه نمـایـش

پنجشنبه 29 تیرماه ساعت 15 انیمیشن « درجستجوی نمو» به کارگردانی اندرو استیسون ولی آنکریچ، محصول سال 2003 کشورهای استرالیا و آمریکا ازشبکه نمایش پخش می شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: نمو دلقک ماهی کوچکی است که پدرش به خاطرمرگ مادراو نسبت به حفاظت از وی بسیارحساس شده به طوری که تقریباً همه جا با وی می رود و حتی روز اول مدرسه با نمو می رود، ولی نمو دریک لحظه غفلت توسط انسان ها گیرمی افتد.

پنجشنبه 29تیرماه ساعت 19 فیلم سینمایی « خدمتگزار شهر » به کارگردانی رانجیت کاپور از شبکه نمایش پخش می شود.

دراین فیلم با بازی ریشی کاپور و پرینشو چاترجی خواهید دید : اهالی یکی از روستاهای هند که از امکانات رفاهی کمی برخوردارند ، تصمیم می گیرند تا برای شهرخود تبلیغ کنند و باعث پیشرفت آن شهرشوند. لذا پسر راج کاپور را به شهر خود دعوت می کنند . او که در سفر پدر و مادرش به این روستا متولد شده بود ، اکنون قصد دارد نماینده مجلس شود و این دعوت را می پذیرد تا برای خودش نیز تبلیغ کند.
فیلم سینمایی «خدمتگزارشهر» محصول سال 2009 درکشورهند ساخته شده است .

گفتنی است، فیلم های سینمایی و انیمیشن «ماسک » ، «کفش های میرزانوروز»،«جنگ ستارگان 4 » و « فرار ازآلکاتراز» پنجشنبه 29 تیرماه ساعت13:20 ، 17 ، 21 و 23 ازشبکه نمایش پخش می شود.

فیلم تلویزیونی « رفیق بد» به کارگردانی عباس احمدی مطلق و با بازی ایرج طهماسب، حمید جبلی و هما روستا جمعه 30 تیرماه ساعت 13:20 ازشبکه نمایش پخش خواهد شد.

داستان درمورد حبيب است که پس ازسالها به ايران برمي¬گردد وسراغ دوست قديمي¬اش عزيز كه دريك آسايشگاه رواني بستري است،مي¬رود. عزيزحرف نمي¬زند وحبيب را نمي شناسد. به توصيه پزشك، حبيب به تعريف ماجراي دوستي خود و عزيز درحضوراو مي پردازد.

انیمیشن « اژدهاتونو چطورآموزش بدین » جمعه 30 تیرماه ساعت 15 روی آنتن شبکه نمایش می رود.

دراین انیمیشن می بینیم : هیکاپ نسبت به بقیه وایکینگ ها ضعیف تر است. پدر او رییس وایکینگ هاست. وایکینگ ها مورد حمله اژدها ها قرار می گیرند که هرکدام انواعی دارند. یکی از این اژدها، اژدهای شبیخون زن است که در شب می آید و چون سیاه است کسی آن را نمی تواند، ببیند و به همین دلیل همیشه فرارمی کند. هیکاپ دستگاهی ساخته که می خواهد با آن اژدهایی را بگیرد. او یک شب با آن دستگاه اژدهایی را می زند ،ولی وقتی می خواهد او را بکشد نمی تواند و او را آزاد می کند.

فیلم سینمایی « اژدهاتونو چطورآموزش بدین » به کارگردانی کریس ساندرس و تهیه کنندگی بونی آرنولد ، محصول سال 2010 درکشور آمریکا ساخته شده است .

فیلم سینمایی «از نسل آفتاب » جمعه30 تیرماه ساعت 19 ازشبکـه نمایش پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم با بازی آمیتا پاچان خواهید دید : پسرخانواده ای علیرغم میل باطنی پدر با دختر مورد علاقه خودش ازدواج می کند و موجب ناراحتی پدر می شود. پدر پسر را بخاطرهمین ازدواج بیرون می اندازد و پسر دچار مشکلاتی در زندگی می شود وبعد ازمدتی پدر دلش به حال پسرش به رحم می آید و با پسرش آشتی می کند.

فیلم سینمایی « کلاه چرمی ها» روز جمعه 30 تیرماه ساعت 21 ازشبکه نمایش سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی « کلاه چرمی ها» مسابقات فوتبال آمریکایی (باشگاهـی) را بررسی می کند که یک تیم معروف فوتبال آمریکایـی براثرنداشتن اسپانسر، بازیکنان آن به مشاغل قبل از فوتبال برگشته و تیم منحل می شود، درهمین حین یک بازیکن بسیارخوب فوتبال وارد شهر می شود. سرپرست تیم دوباره بدنبال درست کردن تیم با بازیکن معروف که تمام شهر او را قهرمان جنگ می دانند قرارداد و تیم مجدد وارد مسابقات می شود، یک خبرنگارکه همسر سابق مسئول تیم است ،پی گیری می کند که اصلاً این ورزشکار نه تنها قهرمان جنگ نبوده بلکه یک بزدل و ترسو بوده است .
جرج کلونی و رونی زلویگربه عنوان بازیگران اصلی درفیلم سینمایی« کلاه چرمی ها » به کارگردانی جرج کلونی، محصول سال 2008کشورهای آلمان وآمریکا ایفــای نقش کرده اند.
گفتنی است ، فیلم های سینمایی «اعتراف » و «فرارازآلکاتراز» روز جمعه 30 تیرماه ساعت 17 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود .

شـبـکـه آموزش

جمعه 30 تیرماه ساعت 13:15 فیلم سینمایی « کسی اینجا هست» به کارگردانی جان کِرولی ، محصول سال 2008 کشور انگلیس ازشبکه آموزش پخش می¬ شود .
درخلاصه داستان فیلم آمده: دریک منطقه ییلاقی" ادوارد" پسر بچه ای 10 ساله به همراه پدر و مادرش دریک خانه سالمندان زندگی می کند. او به علت حضوراین همه سالمند درکنارشان و مرگ هایی که به علت کهولت سن آنها پیش می آید، ازلحاظ روحی دچار بحران شده است. تنها سرگرمی او مشغولیت به آزمایشهایی است که به علت نداشتن جای خالی برای انجام آنها مرتب با مادرش در حال بحث و جدال است چراکه " ادوارد" عقیده دارد حضور این سالمندان جای اورادرخانه تنگ کرده است.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...