نسخه چاپی

پیش‌ بینی جو آرام برای اغلب نقاط كشور

مدیركل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی كشور از بارش پراكنده امروز در تعدادی از استان‌های كشور و برقراری جو آرام كشور در غالب نقاط از روز دوشنبه، 20 مهر خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده امروز در تعدادی از استان‌های کشور و برقراری جو آرام کشور در غالب نقاط از روز دوشنبه، 20 مهر خبر داد.

احد وظیفه با اشاره به مواج بودن خلیج‌فارس در روز یکشنبه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی، روز یکشنبه بارش باران در استان‌های ساحلی خزر و به صورت پراکنده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود که بتدریج بارش در این نواحی نیز قطع می‌شود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه جوی نسبتا آرام برای غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از اواخر روز سه‌شنبه با ورود ناوه کم ارتفاع تراز میانی جو از سمت غرب و شمال غرب کشور و همراهی آن با نفوذ هوای خنک به سواحل شمالی کشور، دراین مناطق ابرناکی، بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور در مورد وضعیت هوای استان تهران بیان کرد: آسمان تهران امروز صاف، گاهی وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 25 و 13 درجه سانتیگراد است. همچنین آسمان این استان در روز دوشنبه، 20 مهر صاف، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، گاهی وزش باد و در روز سه‌شنبه، 21 مهر صاف، در پاره‌ای نقاط غبار صبحگاهی، اوایل شب افزایش ابر و بارش پراکنده با بیشینه و کمینه دمای 26 و 13 و 27 و 14 درجه سانتیگراد خواهد بود.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...