نسخه چاپی

مازنی‌های علوی تبار آماده استقبال از رئیس جمهور

كاروان تدبیر و امید تا كمتر از 24 ساعت دیگر برای ملاقات مردم مازندران در ورزشگاه شهید متقی ساری حاضر می‌شوند و همه ارگان‌های اجرایی، ستادهای استقبال مردمی، چشم انتظار حضور رئیس دولت برای رفع عقب ماندگی‌های استان هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فضای شهری مازندران در استقبال از ریاست محترم جمهور در تکاپو است و در اقدامی نمادین مهدهای کودک همزمان با روز جهانی کودک در آستانه سفر رئیس جمهور سرود صلح خواندند.

با کاروان تدبیر و امید، کشاورزان مازنی و اقشار متوسط مردم نوای همنوایی رئیس جمهور را مطالبه می‌کنند.

محمدی یکی از بازاریان شهرستان ساری که از قضا، تبادلات تجاری را در گرو مشارکت بیشتر دولت در ایجاد فضای مناسب کسب و کار می‌داند و با اشاره به شوق مردم برای استقبال از رئیس جمهور فضای کوچه و بازار را مهیا برای پذیرایی از دولت تدبیر و امید توصیف می‌کند.

علی نژاد از تولید کنندگان گل و گیاه در  مازندران است، وی که سابقه ای طولانی در برپایی نمایشگاه‌های گل و گیاه و شرکت در جشنواره‌های بین المللی دارد در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وضعیت نامناسب در زمینه تولید محصولات باغی و زراعی در استان، از نبود امکانات مناسب برای حمایت از تولید کنندگان سخن  می‌گوید و با اشاره به طوفان دو روز گذشته مازندران، افزود: با تدبیر مناسب امیدواریم امید به جامعه تولید کنندگان برگردد.

وی خواستار توجه جدی دولت در مسئله کشاورزی و تولید استان شد.

صادقی از فرهنگیان  بازنشسته نیز با بیان اینکه ارائه و زمینه‌سازی برای درنظر گرفتن امکانات رفاهی ویژه فرهنگیان از خواسته‌هایی است که همه فرهنگیان آن را از رئیس جمهوربه عنوان درخواست مطرح می‌کنند،  تصریح کرد: مردم با شور فردا منتظر استقبال از رئیس جمهور هستند و حمایت از برنامه‌های تدبیر و امید جزو برنامه هایی است که آن را دنبال می‌کنم.

پیگیری مطالبات فرهنگیان مازندران در سفر دولت

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز با اشاره به سفر رئیس جمهور فردا در مازندران، اظهار داشت: بزرگ‌ترین مطالبات ما از سال 88 در مازندران پرداخت مطالبات فرهنگیان است و در این زمینه امیدواریم اقدامات مناسبی انجام پذیرد.

سید علی قاسمی تروجنی با اشاره به شوق و شور مردمی در استقبال از رئیس جمهور، تصریح کرد: پایدارترین سرمایه حکومت‌ها مردم هستند و نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی 100 درصد مردمی بوده که برگرفته از آرا مردمی است.

وی با اشاره به انتخاب رئیس جمهور در فضای انتخاباتی سنگین، خاطرنشان کرد: در این فضای رقابتی رئیس جمهور با آرا مردمی انتخاب شدند و در شرایط سخت سیاسی حاکم بر کشور، روحانی مسئولیت اداره کشور را برعهده گرفتند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به دستاوردهای مطلوب دولت تدببر و امید تاکنون در سطح بین المللی و کشور، تصریح کرد: رئیس جمهور در رفع بزرگ‌ترین بحران سیاسی کشور موفق شده و این مسئله کلید حل دیگر بحران‌ها است.

استقرار تیم رسیدگی به نامه‌های رئیس جمهوری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی نیز از استقرار تیمی برای رسیدگی به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی در استانداری خبر داد و با بیان اینکه درخواست‌های مردمی در صورت ارجاع به کمیته امداد رسیدگی می‌شود، تصریح کرد: شماره 111 آماده دریافت درخواست‌های مردمی است.

۱۳۹۴/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...