نسخه چاپی

پشت پرده حضور امیر عابدزاده در پرسپولیس

زمانی كه رسانه ها خبر پیوستن امیر عابدزاده به پرسپولیس را مطرح كردند، شنیدن این خبر چندان عجیب نبود زیرا از مدت ها قبل جریان رسانه ای همراه عابدزاده زمینه را برای حضور این بازیكن در لیگ ایران آماده كرده بودند.

به گزارش افکارنیوز؛ سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد امیر فرزند احمدرضا عابدزاده که مدت ها منتظر فرصت برای پیوستن به تیم پرسپولیس بود، پس از مذاکره با مدیر عامل باشگاه با قراردادی سه ساله به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست.

در ادامه این خبر نیز آمده است که امور اداری برای جذب این بازیکن در حال انجام است؛ امیر به زودی در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت و سردار رویانیان نیز امیر عابدزاده را پرسپولیسی تمام عیار مانند پدرش دانسته است.

پروسه حضور امیر عابدزاده در لیگ ایران همزمان با گرم شدن بازار نقل و انتقالات کلید خورد و احمدرضا عابدزاده و چند رسانه خاص نیز میاندار ماجرا بوده و با انتشار اخبار متفاوت در مورد این بازیکن، از تمایل باشگاه های ایرانی برای جذب وی خبردادند.

اما به نظر می رسد پیوستن امیر عابدزاده بیش از آنکه یک اقدام فنی باشد، یک اقدام دیپلماتیک از سوی محمد رویانیان باشد.

چرا که قبلا نیز برای جلب نظر عابدزاده و کم کردن یکی از منتقدان، وی به عنوان مربی دروازه بانها انتخاب شده بود اما در نهایت طرفین به مشکل برخورده و با کدورت جدا شدند.

اما به نظر می رسد این بار رویانیان با جذب پسر عابدزاده، عملا یکی از پیشکسوتان پرسپولیس را به تیم تشکیلاتی خودش آورده است.

۱۳۹۱/۴/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...