نسخه چاپی

كی روش:برای برخی منتقدان ارزش قائل نیستم

عکس خبري -کي روش:براي برخي منتقدان ارزش قائل نيستم

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: ایران همیشه در قلب من وجود داشته اما از طرفی ژاپن هم حریفی قابل احترام است.

به گزارش نما به نقل از کاپ، کارلوس کی روش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: ابتدا به خبرنگاران ژاپنی خوش آمد می گویم که به تهران آمدند. ژاپن از کادر فنی خوب، طرفداران خوب و بازیکنان خیلی خوبی بهره می برد.

ویاضافه کرد: ایران همیشه در قلب من وجود داشته اما از طرفی ژاپن هم حریفی قابل احترام است. پیش از این تجربه همکاری با فوتبال ژاپن را داشته ام. این اتفاق خوبی است برای بازیکنان جوان ما که تجربه بازی مقابل ِژاپن را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پاسخ به سوالی درباره تساوی مقابل عمان و اینکه اگر مقابل ژاپن هم ایران شکست خورد آیا اوضاع تیم ملی به هم می ریزد، بیان داشت: واقعیت این است که برای افرادی که این گونه انتقاد می کنند ارزش قائل نیستیم.

وی افزود: قبلا هم از این قبیل اتفاقات افتاده که عده ای معلوم الحال با اقدام انتقادات بی پایه و اساس سعی داشتند که تمرکز من و تیم ملی را به هم بزنند اما ما کارمان را با قدرت و جدیت انجام می دهیم و کاری به این مسائل نداریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ژاپنی که پرسید نظر شما درباره بازی ژاپن چیست و بهترین بازیکن ژاپن در مصاف با سوریه چه کسی بود، تاکید کرد: نمی توانم در این باره صحبت کنم. اما با شناختی که از ژاپن دارم این تیم از سطح بالایی برخوردار است. خیلی خوشحالیم که آنها این فرصت را به ما داده اند که جوانان ما مقابل این تیم امکان بازی کردن را پیدا کنند. فردا بدون ترس و واهمه و با اعتماد به نفس کامل مقابل ژاپن بازی خواهیم کرد.

کی روش درباره پیشرفت ژاپن و تفاوت حالا و گذشته ای که او در آنجا بوده چه تفاوتی به وجود آمده به خبرنگار ژاپنی پاسخ داد: شما می توانید این تفاوت را به وضوح در دو دهه اخیر ببینید. ژاپن در فوتبال پایه، فوتبال زنان و مردان تغییر کرده. ژاپن همچنان در قلب من مانده و احترام خاصی برای آنها قایل هستم. زمانی که من آنجا بودم تقریبا یکی، دو بازیکن در اروپا توپ می زدند. اما حالا تعداد زیادی از بازیکنان ژاپنی در اروپا بازی می کنند. ژاپن می تواند بهترین تیم آسیا باشد.

وی درباره بازی فردا و اینکه چه صحبتی با هواداران دارد گفت: سعی می کنیم حداقل 50 هزار نفر را به استادیوم بیاوریم. امیدوارم مردم به ورزشگاه بیایند و از دیدن بازی ایران و ژاپن لذت ببرند.

۱۳۹۴/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...